Gå til innhold

Fet farge på golf?

Ranger emnet

LaStrada

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å skaffe meg en golf mk2 om ikke så alt for lenge, og fikse på denne... Blir 18 i september, så jeg har ganske god tid. Så en av planene mine er da å lakkere. Har lyst på en farge som skiller seg ut fra andre, ikke en "vanlig" farge som feks svart.. En lilla/rosa farge synes hvertfall JEG er fett.

Så er det noen som har bilder av noen golfer med noen fete farger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et tips er at du kan gå for den "G60 grønn" fargen som noen MK2`ere fikk...er ikke så ofte man ser den fargen egentlig. Den har perlemorgreier som gjør at den er både mørkegrønn og svart...

tror det var noen av de seneste G60`ene som kom med denne fargen.

så i allefall noe på internett at den fargen var noe spesiell pga at det var så få med den fargen.

jaja, vart nå et forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by desses

Detta er fargen på bilen min. Har ikke sett så mange golfer med denne fargen. Jeg personelig liker den veldig godt. Skal omlakkere bilen snart og da blir det i den samme fargen.

114_1430.jpg

Fargen er Biscay-blå metallic,har samme fargen selv.. Liker den,men synes det er litt "bestefar" farge.. Gikk i planer om å levere den inn til skikkelig rens og polering,men ble liksom ikke noe av det..

Den var ekstrafarge i sin tid,og måtte bestilles,derfor er det ikke så mange av den,i følge Møller.. Kode LB5Z..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den opplysninga! Den fargekoden som står i bilen min er nemlig en god del mørkere enn resten av bilen. Tenkte det var pga aldring, men var vel kanskje litt vel mye forskjell i og med at lakken på bilen er i rimelig fin shape. Syns fargene til vwgolf2gti16V var noe tøffere enn fargen jeg og VWGolfIIHFS har. Mulig jeg hopper på den, hva er fargekoden vwgolf2gti16V?

Lenke til kommentar
Del på andre sider