Dodgy Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Jeg så en slik bil for en liten stund siden ( 1-2 uker) Det var i Bergen. Var inne på Bilradiospesialisten ved Paradis. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Jeg bor i Ålesund. Trodde jeg var den eneste med integra her, men dagen etter jeg kjøpte den så jeg en svart en. Men har bor visst ikke i Ålesund.... Hadde tenkt på svart selv, men fikk tak i en hvit som var i veldig god stand og garantert km stand. Ble overrasket over hvor fin den var i hvit. Mye finerer enn på bilder faktisk. Nå kan jeg ikke kjøre en bitteliten tur engang uten at folk snur seg, litt artig!:cool: Den sitter noe sinnsykt i svingene på vått! Testet den på vinterføre i dag, den var bra der også. Men tar det ekstra forsiktig, gidder ikke å kræsje en så fin bil. Skal bytte luftfilter ganske snart. Han med den sorte sa at lyden ble mye bedre, særlig på v-tec området! Lyden er jo ikke noe særlig før du gasser på litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Og nå som du er blitt eier av rå Honda med skikkelig håndlaget symaskin motor... Husk... Det skrives VTEC... ;) Så du driver å koser deg på høyt turtall om dagen? Bilen min har gått i vinterhi, så jeg får ikke nyti den lyden på noen måneder... :( Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Ble snø nå i dag, så blir ikke så mye VTEC(!) for tiden, kun i tunneler. Like greit det så for jeg spart litt på de nye vinterhjulene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Det går en rød Integra Type-R her (Åkra, Karmøy) hvis du vil legge det til på listen din. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeR Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Jeg vil også ha ITR!!!!!! Ikke bare i drømmene.....*sikle* Har sett en sort en i bærum her med grå skrift \reklame på sida.... Gratulerer med fet bil!! *missunelig* Siter *-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum *-92 Honda Civic EG8 *-88 Honda Civic EC9(Savner den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Gasset opp til Trondheim forrige helg for å gå på konsert. Satt fra meg bilen og gikk 200 meter bort til en remabutikk, og hva er det første jeg ser?? En rød integra parkert utenfor! Trodde de var skjelden jeg. Noen som vet hvor mange som finnes i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venague Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Gasset opp til Trondheim forrige helg for å gå på konsert. Satt fra meg bilen og gikk 200 meter bort til en remabutikk, og hva er det første jeg ser?? En rød integra parkert utenfor! Trodde de var skjelden jeg. Noen som vet hvor mange som finnes i Norge? min bil det der =) den har vel gått i trondheim i ca 3 år, og er fortsatt den eneste, så relativt sjelden er de nok fortsatt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Rippe opp i gammel tråd, men... Jeg har da den eneste hvite i kristiansandsområdet, men det er også tre sorte her... Ikke bytt filter for å få lyd da! vær så snill... Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 dodden? kanskje litt sent men.. har du schmokka bilen? var noen som nevnte det her for lenge siden, og det har plaget meg helt siden.. kunne vært fint å fått lys over saken.. :popcorn Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Ikke schmokka den enda nei ;) Hvis det er de bildene av en hvit Integra som gikk baklengs inn i et tre du tenker på, så er det en annen. Heldigvis! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondie Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 også er det en stk 98 integra type r jdm med turbo under oppbygging Siter Civic VTi (solgt) Del Sol VTi (solgt) BMW e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg bor i Ålesund. Trodde jeg var den eneste med integra her, men dagen etter jeg kjøpte den så jeg en svart en. Men har bor visst ikke i Ålesund.... den sorte der kjøpte jeg her om dagen.. i telemark hvor jeg bor fortida er det bare jeg som har integra etter hva jeg har klart å finne ut nå... bilder finner dere her... http://www.azzido.no/integra Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extrah Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 den sorte der kjøpte jeg her om dagen.. i telemark hvor jeg bor fortida er det bare jeg som har integra etter hva jeg har klart å finne ut nå... bilder finner dere her... http://www.azzido.no/integra Inkludert din, er det minst 5. :) Siter `99 Integra Type R #03082 `93 Del Sol VTi (Solgt) `98 Integra Type R #03740 (Solgt) `98 Integra Type R #01212 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 den sorte der kjøpte jeg her om dagen.. i telemark hvor jeg bor fortida er det bare jeg som har integra etter hva jeg har klart å finne ut nå... bilder finner dere her... http://www.azzido.no/integra Var det jeg trodde. Kjente igjen felgene, startknappen og hks annlegget :) Da er jeg eneste itr i Ålesund hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg