Azzido Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Inkludert din, er det minst 5. :) damn, såpass mange her nå ja ;) uansett ingen i den delen av telemark der jeg bor ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 du har vel den med lavest km stand kanskje? ca 65 000 sist jeg så den tror jeg.... Godt kjøp det der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 du har vel den med lavest km stand kanskje? ca 65 000 sist jeg så den tror jeg....Godt kjøp det der ;) ja det er fult mulig.. ikke sett noen som har lavere ihvertfall enda ;) nå er kilometern på 68000. fikk tatt noen bilder i kveld ;) ligger på denne tråden her... http://www.bilforumet.no/topic/82933-azzidos-nye-kjerre/?do=findComment&comment=866824 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Kule bilder! :) Hva synes du om cat-backen? Bråker i meste laget eller går det greit? Tror det skal buldre ganske bra av den der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Kule bilder! :) Hva synes du om cat-backen? Bråker i meste laget eller går det greit?Tror det skal buldre ganske bra av den der ;) catbacken er hks power silent... ligger i navnet... blei faktisk overraska over hvor lite støy det er... først når vtecen at det tar helt av... da kan man nesten ikke høre enn dritt annet ;) genial eksos igrunn... kan kjøre på lavt turtall og være diskre, mens på høyt turtall høres man ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ok. Samme som min det. Jeg har thermal r&d... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ok. Samme som min det. Jeg har thermal r&d... oki ;) prøve å samle en gjeng med integra r på ruudskogen til sommern og kjøre litt under gatebil da? grise alt som er i svingene osv ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe, sounds like a plan ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Sorry for å dra opp en gammel tråd, men bumper denne istedenfor å lage en ny en.. Ser det begynner å bli et par Integraer rundt om i landet. Noen som har tall på hvor mange som går i Trøndelag? Og fins det forum med mer ITR aktivitet? Ser club-honda forumet, men jeg er ikke medlem der enda.. (Venter til jeg får min) mvh Soon to be ITR-owner :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extrah Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Det finnes ingen dedikerte ITR forum her til lands, men de fleste ITR eiere er innom Club Honda. Av engelskspråklige er det flere gode. Anbefaler deg å sjekke ut ITR seksjonen på http://www.honda-tech.com (her finnes det meste - bruk søkefunksjonen) http://www.itrca.com og http://www.itr-dc2.com er også helt ok forum. Jeg bruker de stort sett bare til å kikke etter deler til salgs. Siter `99 Integra Type R #03082 `93 Del Sol VTi (Solgt) `98 Integra Type R #03740 (Solgt) `98 Integra Type R #01212 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Takk så mye! Ventetiden blir utrolig lang kjenner jeg.. Godt å ha noe å lese på i mellomtiden.. :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg