Gå til innhold

m3 ombygging?

Ranger emnet


LeifPer

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Hei du,

 

glem US, helt annen motor. Får du tak i en skadet M3 så passer alt rett over. Karosseriet er ikke forsterket på 3.0l, men på 3.2l så er det forsterket der bakakslingen er festet i karosseriet. Bytt alt som motor, gir, akslinger, bremser etc.

 

 

Originally posted by LeifPer

hei.

hvor mye er det som skiller en 320/325 til m3? hvordan blir det hvis du hiver alt fra en m3 over til en 320? må karosset forsterkes? snakker om e36. Det er vell to typer m3? US og Euro? noen som vet hva forskjellen er på disse 2?

BMWCCN avd. Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig og dyrt å få tak i ett helt vrak. søk på fbt.se i sverige, der er det mange m3 motorer, men du må regne med 30-50 tusen, for motor,kasse og diff skal du ha mere må du opp i 50

Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår