Gå til innhold

Golf 2 g60 bil/delebil ØK!

Ranger emnet

eirikvw

Anbefalte innlegg

Hei

Håper å kunne få hjelp til å skaffe meg en golf g60, gjerne en bil som har fått en smell bak eller i siden, eller har mindre defekter. Skal uansett skrus i deler og boltes, etter grundig gjennomgang og pynting, på min egen bil

Kan godt være en bil et stykke unna, eller i danmark/tyskland eller noe.

Tenkte jeg, i tillegg til å alarmere diverse bekjente om at jeg trenger bil, skulle slenge ut en liten etterlysning her, i dette virrvarret av vw hekta fra nord til sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hvor mye er du interesert å betale for en 1985mod bil med h1 G60 motor (1.8 16v gearbox) gått160000 2seters baksete med midt armlene 90fangere med grøft lys embfrigrill lykte spoiler hvite lykter over alt senket 40mm venter på nye glassfiberbelagt dørtrekk forran å side trekk bak i samme farge som bil trekkene forran har 4 hull til 6.5 " frontsett. D&W ratt alu pedaler alu gear kule;;;: har åsså en dele bil med masse deler +en bil som er ribba!!!!(send pm viss interesse ) ellers en go jul :cool:

det er en tråd om ombygginga her på bilforumet med noen bilder av motor å bil men fullførte ikke tråden (data trøbbel)

opel zafira opc 2007

opel vectra stv 20 DTH 1997

opel calibra 20 i 16v 1991

http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det da det lille problemet at jeg har allerede en bil, som allerede har dobbelt sett av mange deler, og seter har jeg og en masse av, både helskinn og el delskinn recaro fra corrado. Det jeg trenger er en g60, komplett understell (gjerne minus skiver og klosser og slanger) Alt av bensinsystem. komplett motor (ivertfall mer eller mindre komplett) og gearkasse med drivverk. Har begynt å kjøpe inn deler til ombyggingen på ebay, men regnet litt på det og det kommer til å koste mye mer en det vil koste og bare få en fiks ferdig bil med nesten alt på. Det er de små tingene en ikke tenker på som koster. Kanskje du vil selge de resterende delene selv? Hadde vært kjekt å funnet en løsning. Må nesten vite litt om tingenes tilstand og om alt er godkjent. Hvilken gearkasse er det. Var egentlig meget interesert i å bygge om til skikkelig kasse og drivverk i samme slengen, men vet vel generelt lite om forskjellen på 16v ens kasse og g60 ens. Ingen vits å gjøre det halvveis når jeg først skal gjøre det. Kom gjerne med pristilbud :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider