oddev Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i en sota reflexplate? Selges dissen nye lenger? Noen som har en brukt liggende? Har en 89 sedan, har kun funnet noen som har den røde typen. Noen som vet? Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Se på http://www.tuning.no for du mener skiltplata mellom lyktene.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Ja, mener den.. hvis det er det tuning.no mener med "bakvendig deksel" De skal jo ha 1200,- forn. Ran.. den røde får jeg for 195,- ny. Da prøver jeg heller å mekke denne svart på en eller annen fin måte... Noen andre som vet om steder der man får kjøpt? Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Du kan prøve hos div bilopphoggeri. Jeg ga 600 jeg for sota baklykter plus den plata til gamlebilen... Ellers så kan du kjøpe den røde, og 1 eller 2 bokser med sotespray og en med klarlakk. Så sprayer du forsiktig små men flere lag på begge sider også klar lakk tilslutt. Oxo stå et sted med rom tempratur og hvor det ikke er så mye bevegelse i luften, med tanke på at støv og annen dritt kan feste seg. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by MrFord Du kan prøve hos div bilopphoggeri. Jeg ga 600 jeg for sota baklykter plus den plata til gamlebilen... Ellers så kan du kjøpe den røde, og 1 eller 2 bokser med sotespray og en med klarlakk. Så sprayer du forsiktig små men flere lag på begge sider også klar lakk tilslutt. Oxo stå et sted med rom tempratur og hvor det ikke er så mye bevegelse i luften, med tanke på at støv og annen dritt kan feste seg. Ja, jeg har tenkt på saken.... Har vært innom høgger`n... det stod en jævla sedan der.. og den manglet alt som het løkter og plate på.. så ut som det hadde sitti plate der og alt... :S Meen, jeg får vel tenke på det.. Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg har en orginal sota plate du kan få kjøpt for kr 250,- + frakt. ring hvis du er intr. 91331103 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg