Gå til innhold

Tokyo Auto Salon 2003

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Da spinner jeg avgårde til Tokyo Auto Salon!

Kommer til å prøve å holde dere oppdatert med bilder fra messa. Har med cam og laptop så vi får slengt ut litt rykende ferske bilder fra verdens råeste Tuning messe.

Kommer også til å ta bilder av Trust sin fabrikk dere nede samt annet tull og tøys som er morro å se på....

gler deg meg til flyturen! 14,5timer... skikkelig moojjjo ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er ikke missunnelig jeg, nei. Bare dra du. Her hjemme skal vi ha det morro i 20 minus, og mekke "the same old shit".

Eneste lyspunktet er i helga, med testing av Hyundai Accent WRC på vinterveier. OK, jeg kjører ikke selv, men det er fett å se på + at det vanker en "sit in".

Men ikke misforstå - Jeg skulle mye heller sitti i hjulhuset på en Jumbo på vei til sushi, sang og skjeve f*****:)

God tur Marius !

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få noen sexy bilder da... syns du kan poesere på pansera dems :D

ha en fin tur!!! *vinker*

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audere-Est-Facere

God tur!

Bilforumet.net Media Crew strikes again ;)

Håper bare "gummi'n" ikke ryker som det gjorde sist.....grinchy grinchy (ref. tur til Spania, og Bilbao-shake)

Det er ikke så morro å komme ned neste år, og se en mini-Marius på Trust-standen:D

God helg, folkens

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider