Golf-Master Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Hei, skulle hatt forhandlere som selger angeleyes til jettafront helst innen norge. Noen Som har peil? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Golf-Master Hei, skulle hatt forhandlere som selger angeleyes til jettafront helst innen norge. Noen Som har peil? Sorry meg hvis jeg tar feil, men Angeleyes er vel stort sett til runde lykter, Jetta fronten har vel to lafsete klumper av noen firkanta lykter... Den kler ikke golf, rallye front eller vanlig 2 lykters front er mye penere... (ikke det at jeg syns golf er noen pen bil i seg selv) Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Ja, ikke vet jeg.. Bare lurte. Men stemmer sikkert med at det bare er til runde lykter.. Takk for svar:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Det finnes jo noen "crystal clear" eller noe sånt, jettalykter da... de er jo ganske fete... (til å være jettalykter) Så bilde av de på golf2 forumet for en liten stund siden... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 man får ikkje engle lys til jetta men man får "xenon look" lykter slik ser dei ut Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Jeg tror det var de jeg hadde sett :) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Husker ikke hvor jeg så de til salgs henn, men sikkert noen på forumet her som kan kjitte opp en link elns..:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Hadde vært fett med link elns ja, bare må ha de lyktene!:D:D Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 De lyktene er laget av In.Pro, så nå har dere noe å søke etter! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by jettamaster man får ikkje engle lys til jetta men man får "xenon look" lykter slik ser dei ut hvoR (!!!) har u finni de lyktene? de passer te rally front og? de var fete!! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Rallye og Jetta lykter passer ikke overens. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Pilsen Husker ikke hvor jeg så de til salgs henn, men sikkert noen på forumet her som kan kjitte opp en link elns..:) det er ein her på forumet som ha gruppe kjøp på dessa lyktana. søk litt på kjøp og salg så finned du ein tråd om det. eg kjøpte mine på ebay i tyskland. har sett at man får og kjøpa dei på ebay i usa. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Tråden for gruppeinnkjøp http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=57681 Men hva er det som skal til for å kunne montere disse på en golf som nå har runde lykter tro? Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Selges de noe sted i Norge eller??? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by ZtilongZ Selges de noe sted i Norge eller??? eiker motorshop har og andre firmaer som forhandler in.pro sine produkter. men det er billigare å bestilla fra usa eller tyskland Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg