Gå til innhold

Angeleyes til jettafront

Ranger emnet

Golf-Master

Anbefalte innlegg

Originally posted by Golf-Master

Hei,

skulle hatt forhandlere som selger angeleyes til jettafront helst innen norge.

Noen Som har peil?

Sorry meg hvis jeg tar feil, men Angeleyes er vel stort sett til runde lykter, Jetta fronten har vel to lafsete klumper av noen firkanta lykter... Den kler ikke golf, rallye front eller vanlig 2 lykters front er mye penere... (ikke det at jeg syns golf er noen pen bil i seg selv)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pilsen

Husker ikke hvor jeg så de til salgs henn, men sikkert noen på forumet her som kan kjitte opp en link elns..:)

det er ein her på forumet som ha gruppe kjøp på dessa lyktana. søk litt på kjøp og salg så finned du ein tråd om det.

eg kjøpte mine på ebay i tyskland. har sett at man får og kjøpa dei på ebay i usa.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZtilongZ

Selges de noe sted i Norge eller???

eiker motorshop har og andre firmaer som forhandler in.pro sine produkter.

men det er billigare å bestilla fra usa eller tyskland

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider