TH_TeamHorten Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Ja, det var mange morsomme svaralternativer. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 jøsses... fikk 31/40 jeg.. er 15 år... men så har jeg jo faktisk fulgt med endel på skilt og sånn når jeg har vært ute med foreldre å kjørt da.... :-) Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 - Hastighetstest for Ladaer. - BREMSER PÅBUDT!!! :D :D - Rygging forbudt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by turbotrondsen jøsses... fikk 31/40 jeg.. er 15 år... men så har jeg jo faktisk fulgt med endel på skilt og sånn når jeg har vært ute med foreldre å kjørt da.... :-) hvordan har det seg slik at de uten lappen får bedre resultat?:D "man glemmer med alderen" Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by RuneMNK Og jeg har ikke lappen engang :D Der har du meg også. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg