Lionstar Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Leide meg garasjeplass i kjellern under blokka jeg bor (helt ny blokk), og det har vært snø og is på veien garasjeoppkjøringa har gått ut på, siden blokka har vært ny, så det ikke har vært noe problem. På mandag var all snøen og isen på veien smelta, og når jeg skulle kjøre opp fra garasjen så setter jeg fremhjulene ned på veien, fra fortauskanten bang, der går de sikkert 15 cm ned,veien var bare en vanndam, kjører videre, bang bang bang, nå smeller bilen nedi asvalten i nedkjøringa midt under bilen, og det blir masse riper i asvalten, vet ikke om dette er nok til å skade bilen, eller fjerne understellsbehandling/lakk, eller bulke understellet skakt? Rygger tilbake og ser at midten under på bilen er slik at når bakhjula står nedi bakken, og fremhjula på veien, slår midten av bakken rett inn i midten under bilen. Problemet er åpenbart at de som har dosert nedkjøringa ikke har tenkt. De har ikke tatt hensyn til at veien befinner seg på et lavere nivå enn fortauet. Så hva gjør jeg, takserer jeg skadene hos et audi verksted, og får utbetalt pengene fra de jeg leier garasje av? Eller hvem er best til å taksere? Bilen min er helt standard høyde A6, C4, ikke senket eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Sjekk om det er noen regler/forskrifter som et bolig sameie må følge ved oppføring av en parkerinsplass/-hus. Det må det jo være, å har de ikke fulgt det så er vel saken klar. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg