Gå til innhold

Beklager alle!

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

Jeg så at tråden med den cameleon fargede mustanger var stengt.

Det var sikkert min skyld fordi jeg sa at de som hadde bmwer kjørte rundt med små jenter osv.

Dette er sikker litt off topic,men jeg vil si unnskyld til de jeg såret på den diskusjonen.

Jeg virkelig beklager.

Jeg vil også beklage til alle som ble litt sinte på meg fordi jeg var litt provoserende på den skyline debatten.....unnskyld til dere også.

Så håper vi at det ikke være mer snakk om dette,så kan vi være "venner" igjen.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger med på jeg og.

Var kanskje litt for krass i mitt inlegg i skyline tråden, men jeg er så utrolig dritt lei alt det dere skyline der og skyline her snakket!

For all del så er Nissan Skyline pene biler og de faller i smak hos meg, men jeg ser liksom ikke grunnen med å spørre etter navn og nummer på han som eier bilen.

Man burde kanskje begrense litt slike ting eller? Jeg har observert den Lilla Supraen til han Tommy? flere ganger rundt omkring strømmen lillestrøm, for ikke å snakke om Pedern`s BMW og Supra gjentatte ganger. Jeg så ingen grunn til å lage egne poster om detta da det er hundrevis av dem fra før av.

Er litt teit av meg å snakke om dette videre men jeg vil slenge ut en liten beklagelse og si at jeg skal formulere meg bedre neste gang!

Beklager så mye.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig. Ikke at jeg har noe spes å beklage. Kanskje noe. Men, ja. Det var det om spesielle biler, og deres eigere. Er ikke sikkert at alle de vil ha så allverdens opmerksomhet rundt seg og sine biler. Noen vil kanskje putle på med sitt i ro og ferd. Kan vel også bli litt mye viss vilt fremmende kommer bort til en hver hang en stopper bilen, bare for å mase, om noe eigeren har hørt ørten ganger før.

Noen enig?? Uenig??

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*litt feilposting her*

forslag:

vi kan lage ett nytt forum her hvor alle som sitter med en smule dårlig samvittighet, for en og annen rask kommentar kan bekjenne sine synder å bli tilgitt..passer godt i disse juletider eller hva?:op

am just playing!

-BMW 318i E30 2 dørs 1987

Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M 4-life

*litt feilposting her*

forslag:

vi kan lage ett nytt forum her hvor alle som sitter med en smule dårlig samvittighet, for en og annen rask kommentar kan bekjenne sine synder å bli tilgitt..passer godt i disse juletider eller hva?:op

am just playing!

Da er det vel ærlig talt bedre at hver enkelt går litt i seg selv før man poster! Å lage et eget forum for å beklage seg blir for dumt!

"Trenger jeg egentlig å poste dette" er en grei tanke før du trykker på "Svar på" / "Reply"...

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider