C0bra Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Ta bilder når du er ferdig da! Kan sikkert bli skikkelig tøft Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Det kan jeg gjøre, vett! Jobber jo på ford, så jeg kan sette min ved siden av en med originalt lys, så kan det sammenlignes litt bedre.. Helt utrolig bra bare! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Hadde blitt stilig på mazda`n det, Jørgen?? Det var nettopp det jeg tenkte også:) blir nok gjort iløpetav vinteren en gang Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg