Gå til innhold

hvem kommere til acr 2005(sommertreff)

Ranger emnet


c.worth

Anbefalte innlegg

håpe det bi mange så kjæm...håpe på fint vær,mykkje sol å varme:)

kjæm kansje en ganske næsty s2000 fra andenes..feit stayling,ganske så rå den biln..

sån søringa så tar den "lange" veien noråver før å kjøre på norges beste bane??

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det e vel ikkje aille så e på den sia å ser...e det vel???

næi tænkte mæ det...

du nismo laga jo eia link om acr 05 her på forumet,sæl om sommertreff har eia heimesia så førtell om treffet..

då kan jo æ lage eia link her å spør om kæm så kjæm å ka di kjæm med...eller plaga det dæ???

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by c.worth

men det e vel ikkje aille så e på den sia å ser...e det vel???

næi tænkte mæ det...

du nismo laga jo eia link om acr 05 her på forumet,sæl om sommertreff har eia heimesia så førtell om treffet..

då kan jo æ lage eia link her å spør om kæm så kjæm å ka di kjæm med...eller plaga det dæ???

 

 

Var du full når du skrev dette innlegget?

(da er du vel unskyldt)

 

Ellers så burde du vel tenke litt før du skriver noe her inne. Husker du hva du spurte etter i den første posten din? Hvis ikke så kan jeg friske opp minnet ditt her og nå.

Du spør om hvem som kommer til sommertreffet, og jeg gir deg/dere en direkte link til de som er påmeldt. Der finner du en liste over hvem og hvilken bil dem kommer med. Hvordan du klarer å rote det til oppi hodet ditt at jeg nå har fornærmet deg klarer jeg ikke helt å skjønne:D Jeg har bare svart på spørsmålet ditt....

Og nei, det plager meg ikke at du laget denne tråden på forumet... tvert i mot:) Jo mere snakk det er om treffet, jo flere er det som får vite om det. Er fortsatt mange bilinteresserte i Norge som ikke aner at vi eksisterer, og all PR er god PR;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår