Gå til innhold

Prosjekt: 318tds Touring

Ranger emnet

Frank S.

Anbefalte innlegg

Originally posted by BMWCruiser

Se her ja Frank! Blir sinnsykt bra dette her:D Kult at du tilfører landet vårt en fin touring også, selv om det jo er et par stykker av de fra før av i motsetning til coupe og sedan. Men når kommer barnevogna da? kiddie

Du får bare sette i gang å spare til ny TV-tuner slik at du kan få brukt den nye skjermen din fra Jonte. Så får vi se om det blir noen BBS RX felger på deg snart;)

Hehe, er nok du som må skaffe deg plass til barnevogn først;)

Trenger all plassen i bagasjerommet når vi skal hente felger til deg,hehe

Hvorfor skriver du ikke "returnert" i parentesen etter 318is i signaturen din:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilder av spilleren og cd vekslere:

først et par installasjonsbilder:

gikk med noen klips når sidelistene ble demonter. hehe.

Og fant ut at der er mye lettere å legge ledninger fra spilleren langs førersiden av bilen, oppdaget detter etter at jeg hadde demontert sidelister osv på passasjer siden :rolleyes:

Bilde041.jpg

Baksetet måtte løsnes for å trekke kablene

Bilde042.jpg

Cd-veksleren festet jeg med borrelås så den er bare å plukke rett ut hvis jeg trenger det.

Bilde051.jpg

Bilde047.jpg

Bilde046.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 7 months later...
går overraskende greit egentlig. har kjørt en mercedes 250diesel i noen mkånder nå og bmw'en er kjappere enn den. merker at dreimomentet begynner ganske lavt på denne bilen, hvis man gir bånn speed på 5 gir når man ligger på motorveiene så drar den bra, slipper å gire ned ved forbikjøringer. Men det er ingen turtallsmaskin. går best mellom 1500 og 3500 omdreininger. Opp til ca 1500 omdreininger så er den ganske dau, men man merker når turboen kommer.

snakket med trimchip.com og de hadde en chip til denne bilen som de har på tilbud til 3200kr nå. da får bilen 120hk og et dreimoment på 270nm! En orginal Bmw 325 har dreimoment på 245nm.

Er en sånn bil man må ha kjørt litt før man lærer å utnytte gira/turtall ordentlig.

hvor mange HK er d i BMW`en din då?? (vet du hvor mange HK det var i mercedes 250diesel) jeg vet ikke, bare lurer??

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider