bozzo Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Hva er vitsen med betongfylling og nettopp hva er det man fyller? Har hørt at man for ei mer holdbar blokk som selvfølgelig blir mye sterkere.. Men skjønner ikke hvor/hva man fyller.... Noen som veit? :D Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projekt bruning Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 det er noe som heter blokk filler som man får kjøpt, dette blir fylt i vannkanalene for å stive av sylinder veggene.... Siter 242 prosjekt 66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come *jeg lover å ha mer linker til porno i signaturen min...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 hvordan takler innmaten (sylinder, stempler, stempelringer) at det blir litt redusert kjøling? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 man fyller vel bare halve høyden Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Men er ikke vannkanalene gjennomstrømmende? Altså slik at vanet skal strømme gjennom dem? Og hvordan går det da når man fyller dem? -undrende bozzo- :rolleyes: Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.