TH_TeamHorten Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Er du råner, eller bare desperat prøver å være en. Ta testen TEST! TEST! TEST! TEST! TEST! TEST! TEST! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Jeg fikk 14\15 eller 36\38 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 denne har vel vert oppe 100 ganger før, men vi kan jo ta den på nytt;) 20/38:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by ehrnst denne har vel vert oppe 100 ganger før, men vi kan jo ta den på nytt;) 20/38:) jæjæ, vi tar den igjen. Alright! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Hmm.... Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. Du fikk 22 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Sjekk fasiten eller ta testen en gang til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Detta fikk jeg : Du ser på rånere med avsky. Du fikk 13 av totalt 38 poeng En bil er et transportmiddel. Når jeg skal slappe av gjør jeg det foran TV-skjermen eller på pub med gode venner. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by westside Hmm.... Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. Du fikk 22 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Sjekk fasiten eller ta testen en gang til hmm. Kanskje det bare er meg :D Jeg feilet på det musikk spørsmålet. Idiotisk musikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Jepp 22 poeng på meg også, er så sant som de sier.. Jeg vil bare hoppe i bilen og kjøre, men min sosiale stilling hindrer meg :( NOT! Hadde jeg bare hatt en bil som gikk :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Du ser på rånere med avsky. Du fikk 14 av totalt 38 poeng Men jeg råner jo... hmm.. jaja da er jeg ikke godkjent råner.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Du ser på rånere med avsky. Du fikk 9 av totalt 38 poeng En bil er et transportmiddel. Når jeg skal slappe av gjør jeg det foran TV-skjermen eller på pub med gode venner. ------------------------------------------------------------------ Hmmm... begynner jeg å bli gammel tro?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Du har neppe fritidsproblemer. Du fikk 35 av totalt 38 poeng Gratulerer! Hver kveld er for deg en fest - en vaskeekte råner som du er. Antakelig lukter det ikke bare Wonderbaum av bilen din, det lukter nok det av deg også. lol lol lol lol lol :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by Asim Du ser på rånere med avsky. Du fikk 9 av totalt 38 poeng En bil er et transportmiddel. Når jeg skal slappe av gjør jeg det foran TV-skjermen eller på pub med gode venner. ------------------------------------------------------------------ Hmmm... begynner jeg å bli gammel tro?? :D nei. jeg tror ikke det??? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by acoupe Detta fikk jeg : Du ser på rånere med avsky. Du fikk 13 av totalt 38 poeng En bil er et transportmiddel. Når jeg skal slappe av gjør jeg det foran TV-skjermen eller på pub med gode venner. Jeg fikk samme som deg... Men altså, fordi jeg liker Porsche 911 bedre enn Ford Sierra Cosworth og fordi jeg liker å kjøre med rett seterygg og begge hendene på rattet og velger en ensom landevei å kjøre på istedet for midt i byen, så betyr det at jeg missliker rånere? haha:rolleyes: Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 jeg "ser på rånere med avsky" 12 poeng;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford power Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Jeg fikk 32 av totalt 38 poeng Gratulerer! Hver kveld er for deg en fest - en vaskeekte råner som du er. Antakelig lukter det ikke bare Wonderbaum av bilen din, det lukter nok det av deg også Siter 1985 Ford Granada 2,8 (Resturering) 1985 Ford Granada 2,3 (Crossbil) x 1973 WV Boble 1,3 (Solgt) x 1976 Opel Kadett 1,2 (RIP) Mitt Lille Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg