Nalletiger Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 28\38 Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Du ser på rånere med avsky. Du fikk 13 av totalt 38 poeng En bil er et transportmiddel. Når jeg skal slappe av gjør jeg det foran TV-skjermen eller på pub med gode venner. hehe.. tror ikke man skal ta testen så sinnsykt seriøst;) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Du ser på rånere med avsky. Du fikk 9 av totalt 38 poeng En bil er et transportmiddel. Når jeg skal slappe av gjør jeg det foran TV-skjermen eller på pub med gode venner. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 38/38. Du er en ekte bygdetulling som elsker HB og 12-år gamle jenter i baksetet. Du kjører mest sannsynlig en 240, Ascona eller Granada. Skaff deg et liv, ditt svin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Jens 38/38. Du er en ekte bygdetulling som elsker HB og 12-år gamle jenter i baksetet. Du kjører mest sannsynlig en 240, Ascona eller Granada. Skaff deg et liv, ditt svin! Jeg fikk det samme resultatet og det var IKKE det du får som resultat. (Litt busta kan man si):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Du fikk 24 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by TH_TeamHorten Jeg fikk det samme resultatet og det var IKKE det du får som resultat. (Litt busta kan man si):D Man kan jo få samme poengsum som andre, og da får man det til svar.. :rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. Du fikk 19 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Bare fordi jeg overdøver rådebanken med volum, og ikke bare bassen får jeg 19, og ikke 20... Surt! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 20 av 38... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 26av38. Men tror nok jeg er en råner ja... Kjører for tida gammel rekord med laksetrapp, og får meg snart granada, såå.... Men har i hverfall ikke kappa fjærene på noen av bilene jeg har hatt!:) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Mad_Maxx 26av38. Men tror nok jeg er en råner ja... Kjører for tida gammel rekord med laksetrapp, og får meg snart granada, såå.... Men har i hverfall ikke kappa fjærene på noen av bilene jeg har hatt!:) Du har ikke kappet pga snøen ;) Kan jo ikke miste fart pga snø plog :) Granada er en ordentlig Råner slede. feit bil :D God Jul Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrS1 Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Akuratt som om alle rånere kjører 240 og er harry. Orntli rånere har mer stil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by KrS1 Akuratt som om alle rånere kjører 240 og er harry. Orntli rånere har mer stil:D Rullemalt rød mercedes 190E med Derrick sprellemann luftrenser? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Skidracer Rullemalt rød mercedes 190E med Derrick sprellemann luftrenser? hehehe.. jævli bra:D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Kanskje det her er litt off-topic :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg