Gå til innhold

anlegg igolf

Ranger emnet

tur8o_golf

Anbefalte innlegg

Skal du virkelig ha noe som trykker sjukt i en golf, så bør du skaffe deg 2x 15" Cerwin Vega V-Max subber, 1stk. Lanzar Optidrive 2000D. 6x9" bør du ha JBL Decade. Lanzar HTG 414 som frontsett/6x9" forsterker... Men dette blir en god del mer enn 5000..

------------------------------------------------

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Marq_

pluss at bilen detter fra hverandre i liminga..ha ha..hvorfor to 15in i en så liten bil..overkill as:D

Litt overkill kanskje, men kommer til og trykke sjukt! Men, demp bakluka noe jævlig om du skal ha inn noe sånt. Sveis også inn noen tverrgående stag bak for og stive av ennda mer. CV 15" V-Max'ene spiller så jævlig at en jeg vet av måtte bygge om hele bakenden på Vectra'en sin. Den slo bare ut og inn hele greia..:P

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så klart jeg kan, men hvor bor du i detta landet a? nærheten av lillestrøm? her kan du titte på cerwin vega sin hjemme side, der står alt om de produktene jeg ga deg pris på, http://www.cerwin-vega.com Jeg kan i hvertfall garantere deg at det er mye bedre kvalitet på Cerwin vega enn det er på Boss og LA. Du har vel kanskje hørt om stroker? det er jo Cerwin vega, også er de jo en av de eldste innen stereo bransjen da, det burde jo si litt :D

er det noe spes du lurer på ang anlegget så bare spør. det jeg har satt opp er en veldig bra 12" sub, et 4" frontsett som passer i dasjen på golfen og en 4 kanals forsterker til å drive alt sammen.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste å bruke til bass kasser er mdf, fordi det er mye dødere matriale enn spon. det vil si at det gir mindre ulyder for å si det enkelt. litt prisforksjell er det på mdf og spon, men jeg syns det er verdt det. er du heldig så får du en trelastforetning til å kappe det du trenger. eller så kan du få noen som driver med det til å bygge en kasse til deg. her er en kasse jeg har bygget til 2 vmax 12"

2x12vmaxkasse3.jpg

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider