Gå til innhold

Grillist

Ranger emnet

Housey

Anbefalte innlegg

er på jakt etter en ny grillist, helst svart, da jeg ikke gidder å lakke den i vinter, har en som er rød (kamei) som er til grill med 4 lys, skulle altså hatt en som er til 2 lys ... noen som er intr i å bytte? evt selge en slik ?

Dan

edit: helst i nærleiken til Lillehammer, da det blir stress å sende post

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Opus

Er du her også Dan? ;)

En ny Kamei-list koster ikke all verden, har du sett på Autospar?

Frakta kan bli dyr siden det blir en pakke over 120cm.

er over alt jeg =) hehe

meiner kamei list koster rundt 800 ... det er stiv pris, og jeg liker ikke JOM (som autospar bruker), har dårlig erfaring med JOM.. dårlig passform osv

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kim_andre

En ny grilllist på Autospar koster 426 kr + frakt. men hvem merke det er er jeg ikke sikker på.

merke er JOM (nevnte det litt oppi her meinr jeg)

edit:

må kansje også nevne det at jeg har begynt og mislike autospar sterkt, skjønner virkelig at de kaller seg autospar, for ting er jo billig, kjøpte slike tåkelys til golfen (glassklare) tenkte de var i sånn passe bra kvalitet, men nei da, begge glassene har sprekt, av original pæra og greier, tåler ikke varmen som utvikles, passformen er dårlig og, peker rett ned, og ingen justeringsmuligheter, annet enn å modifisere fester osv

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kim_andre

Er det noen forskjell på utsende eller er det kun passformen. syns dem ser ganske like ut jeg.

tør ikke kjøpe for å teste det en gang! men har hørt at JOM sine grilllister er av en dårligere type plast, har elendig passform, og er tynnere enn kamei sin! (kamei lager sannsynligvis de beste sett bort i fra at bonrath også lager bra) .. men kvalitet koster, derfor ville jeg gjerne ha bytta med en som trenger en til 4 lyker foran! som har en til 2... lixom! ingen som har liggende slik da?

Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

kjøpte slike tåkelys til golfen (glassklare) tenkte de var i sånn passe bra kvalitet, men nei da, begge glassene har sprekt, av original pæra og greier,

KJETT! for var nesten litt tøffe å se på

reklamasjon?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

tør ikke kjøpe for å teste det en gang! men har hørt at JOM sine grilllister er av en dårligere type plast, har elendig passform, og er tynnere enn kamei sin! (kamei lager sannsynligvis de beste sett bort i fra at bonrath også lager bra) .. men kvalitet koster, derfor ville jeg gjerne ha bytta med en som trenger en til 4 lyker foran! som har en til 2... lixom! ingen som har liggende slik da?

Dan

si ifra hvis du skal selge da.. er intr...

<> 98 VW Golf 1.8 Highline

[x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har 2 stk grill lister til 2 lykters grill liggende jeg! har 1 til 4 lykters også som sitter på min bil.. men den skal av da jeg skal ha meg 2 lykters emblem fri grill!! det vil da si at jeg sitter igjen med 2 stk grill lister! 1 til 4 lykters og 1 til 2 lykters.. begge er til salgs! men den til 4 lykters er ikke til salgs før jeg skal bytte grill.. uvisst når det blir da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider