Gå til innhold

Kamera til bil!

Ranger emnet


HPfreak

Anbefalte innlegg

Har liggende et fint lite kamera som blir brukt i forskjellige typer sport!

Det er vanntett og med farge men ikke med lyd! Det må eventuelt kobles til ved siden av!

Alle kabler følger med (10meter så du kan plassere det hvor du vil) og programvare og overganger slik at du kan koble det rett på en USB på en bærbar!

Kameraet er kun testet og aldri montert så det er like bra som nytt!

 

Gi bud over 2000!

 

Sikkert noe jeg har glemt så det er bare å spørre!

Kjøpte det hos Globy.no mener jeg det var!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan nevnes at på Smartprodukter.no så ligger dette kameraet (Bullitt vanntett farge kamera) til 1499,- og USB Genie Pro som gjør at du kan koble det til en bærbar til 1309,-

 

Dette er kun testet et par ganger men nå er min kjære bærbar død! Så kom igjen hvis dere skal filme litt artig kjøring eller skal kjøre på Gatebil å er dette kameraet perfekt!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten er helt grei! Den bærbare jeg hadde var laaangt ifra noe bra pc så på den så lagget filmene da jeg blåste dem opp!

 

Mener å huske at du kan sette opp hvor stor plass de max skal ta! Setter du 1 gig og filmer i 2 sec blir jo ikke dette helt riktig da!Men setter du den på 10 Mb og filmer i noen minutter går det bra. Etter du komprimerer det eller konverterer det til andre formater så blir det bedre!

 

Spørs litt hva du har som du kunne tenkt deg å bytte imot da! Er åpen for forslag! Dvd spiller til bil??? Som tar alle mulige formater?? Hehe bare si hva du har du, så skal jeg se om det er av interesse!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si ifra her om den blir solgt eller om jeg ikke selger den! Får jeg igang en ny pc der så kan det hende jeg monterer det på! Men hva slags stasjonær data er det du har liggende da? Mulig jeg kaster inn en slik en hvis jeg finner meg lite nok tower! ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et modda servertower, med abit be7 raid hk. Intel 2,53@3,4ghz, 4stk 120gb 1 stk 200gb, vannkjøling på skjermkort, hovedkort og cpu. 512md ddr ram. Samsung "porsche" 17"lcd skjerm rådløst tastatur og logitech mus. Masse vifter og neon lys:P

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åkei! Noe sier meg at denne koster litt mer enn det jeg skal ha for kameraet da! ;)

Men bare av nysgjerrighet, hvor mye skal du ha for den?

Hva slags skjermkort er det?

Skjermen trenger jeg egentlig ikke men det er vel pakkeløsning på dette?

 

Men du nevnte at du hadde andre ting også? Noe gøy til bil der da?

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et ati radeon 9600 pro 256mb. Koster nok litt mer enn det kameraet ja. Kan jo sløyfe noe hvis du vil. Grunnen til at jeg vil bli kvitt den er fordi jeg ikke bruker den lengre, har fått meg fet bærbar og trenger ikke to pc`er. Pris er jeg usikker på egentlig, men er mye gromt her da og jeg har lagt inn endel tid for å få kuttet ut i kabinettet osv. Hvor mye mener du det er verdt?

 

Har vel noe gøy ti lbil, men det blir mest dyser turbo osv da.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm vanskeligt. For slik data greier forandrer seg så fort! Prisene faller jo fort som faen! Men jeg trenger jo ikke skjerm men alt det andre høres jo gøy ut! Skjønner kanskje at du ikke vil sitte igjen med skjermen da! Men har da 2 stk 15" bassere hvis det kan være av interesse da? Det er Audiostudio Extreme! Dem ligger på til salgs siden her med spesifikasjoner! Ellers har jeg nok ikke mye annet akkurat nå!

Dvd spiller til hus! Men den bruker jeg i bilen! Masse masse brente filmer! ;)

Nei seriøst jeg vet ikke hvor mye den pc`n er verdt! Vanskeligt! Farlig å tippe og! Men har du ikke viss peiling på hvor mye det har kostet deg?

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har kostet meg mye i allefall, kan jo sende deg noen bilder også. Kan jo også ta ut i allefall en hdd, da jeg ikke vil miste mine verdifulle bilfilmer;) Bassere og sånn trenger jeg ikke, egentlig det jeg trenger mest nå er penger. Skulle gjerne behold pc`en, men den blir nesten ikke brukt lenger grunnet bærbar. Bruker den stasjonære nesten bare når jeg skal se på en film, og det er jo litt dumt at den bare står der også.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard disker er alltid velkomment! Sliter alltid med plass! Uansett hvor mye ledig jeg har så forsvinner det fort pga filmer og redigering!

Skjønner det med penger. Driver og prøver å få solgt de basserene men ingen som vil ha dem! :(

Fikk lånt meg en kasse nå som går ned i en Golf som jeg skal sette dem i slik at je iallefall får spillt dem inn!

Mulig jeg selger dem med kassa og alt!

Jeg får se!

Men de bil filmene kan jeg jo brenne ut på dvd for deg da hvis du vil! Det er ingen problem! Har 16x dvd brenner så det går fort!

Men prøv å finn ut sånn ca pris da for jeg skal snart en tur til banken for å låne til ny bil og kan hende jeg hiver på litt ekstra for å ha litt i bakhånd til sommeren! ;)

Men den dataen er absolutt interesant! :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten både cd brenner og dvd spiller i pcen. I tilegg er det et lcd display i fronten som viser up/DOWNLOAD hastighet, winamp info og alt du vil ha den til å gjøre :)

 

Blir litt jobb å brenne ut alle bilfilmene og mp3`ene mine, tror det er best hvis jeg tar ut en 120gb harddisk og legger dette på. Skal du kanskje ha med lcd skjermen også da?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår