Gå til innhold

Kamera til bil!

Ranger emnet


HPfreak

Anbefalte innlegg

Spørs litt på pris forskjellen på å ha med skjermen eller ikke! Har en 21" nå men det er den digre kassa! Veier jo mer enn en liten kamel!

 

Men jobber med å få ordnet noen kroner imellom da! Tenker hardt på om jeg har noe mer som kan være av interesse!

Jo, har ratt og pedaler til ps2! Det nye til Gran Turismo 4 med 900 grader sving på! Kostet 1200 men har kun brukt det en gang! Var ikke sååå gøy syns jeg! Har snart en ps2 til overs og! Minne brikke greier jeg også! Hvis dette skulle være av interesse da! Har også en håndkontroll til xbox liggende!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forskjell blir det nok , denne skjermen ga jeg 7k for men det begynner jo å bli en liten stund siden. Vet ikke hvor mye jeg skal ta for pcen egentlig. Men bare vifter vannkjøling lys, viftestyring lys styring og lcd display har kosta meg 2,5k. klart jeg ikke kan ta ny pris på dette, men litt må jeg jo ta :9p

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så klart du skal ha noe igjen for dette! Men det som jeg klør mest etter er jo toweret med det stæsjet i! Denne dataen jeg har nå lagger så utrolig når jeg driver med redigering! Tar evigheter! Men hvor mye tenkte du sånn ca for toweret og så kan jeg sikkert prøve å skaffe penger til skjermen senere!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alt, uten skjerm og en 120gb hdd, men med tastatur mus kunne jeg kanskje fått 7,5k? minus kameraet ditt så det blir altså 5,5k?

 

er forresten runde ide kabler til harddiskene som kosta 170kr stk;) Er en ganske ålereit enermax strømforsyning også. Pcen er meget stille

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår