turbokano Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 vilke av disse fronsettene vil dere anbefale? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 dls uten tvil...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Jeg støtter autod fullt ut på denne.. DLS sine Uridium komponentsett er meget gode..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Og jeg går i motsatt retning som vanlig Type RF er helt konge :) skal ha dette til min bil nå.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg