killGore Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Har leita intenst på nette etter kvite speedometerskive, men finn ikke en drit. Nån som veit koe eg kan finn det? Det e en Mazda 626 89 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by killGore Har leita intenst på nette etter kvite speedometerskive, men finn ikke en drit. Nån som veit koe eg kan finn det? Det e en Mazda 626 89 mod. Prøv ebay! -R-;) Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 eg har :D mine går til 200, har bare 2.0 12v er bare papir, ikke hele plastskiva viss du har den som går til 240 (?) og vil ha, så kan du enten skru frahverandre instrumentet og ta ut skivene, scanne dem, og sende dem til meg, så kan eg altids lage dem hvite osv, eller du kan bare gjøre det selv i photoshop :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Mitt går nok bare til 200. Har du bare skrevet dem ut på en vanlig printer? I så fall: Du kunne ikke ha sendt meg skivene så kunne jeg skrevet dem ut selv, men hvordan ble det med lyset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 er litt finere enn vanleg papir, men ikke noe photopapir, er bitte litt mer glans i dette enn vanleg papir :) og dem er skrevet ut på vanleg printer ja :) skriv ut med photoshop, da ble dem rette størelsen, hvertfall hos meg, lysa lyser igjenom fint, det lyser inni strekene og tallene osv, så ser ganske tøft ut :) send meg en pm med e-mail osv så skal vi altids ordne noe ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Men hvordan er det å få av glasset av selve "speedometerboxen" om du skjønner? Er ikke glasset limt fast i rammen eller noe? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 joda, glasset er limt på (fant eg også ut til slutt :( ) så da må du gå inn andre vegen, begyne bakerst og demontere deg fremover i instrumenthuset, først må du løsne (kommer ikke på rette ordet) koblingsbretta, bare løsner alle skruer helt opp, uten å ta de bort også bare løfte hele plata bort, så slipper du å uroe deg over skruene... også skrur du det hvite fra det svarte, også er du der ;) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Hørtes bra ut:D:D:D Men hvor får jeg tak i photoshop? *nerd* Da har jeg litt arbeid i jula også, har "fikset" litt på speedometerskivene, blir dritbra, TROR jeg iallefall:P MEn hvordan er det med gjennomlysning da? det beste hadde vært å bruke "transparang" - papir å printet på, men da må man først printe hvitt, og hvordan går det ann? Edit: Ser du ikke har tempmåler og tankmåler, hvorfor ikke? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 er bare show bilde, skal lakke nålene blåe, også skal eg skifte pærer baki... :) har ikke knekt dem dem ;) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Photoshop kan du jo alltids kjøpe, men det er bra dyrt prog. Eller laste det ned: http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=photoshop&tg=dl-2001&search.x=0&search.y=0&search=+Go%21+ Men jeg tror det der virker i bare 30 dager. Etterpå må du kjøpe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Er det vanskelig å bytte pærene bak skivene??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 neida, å skifte pærene er pisse enkelt så fort du får ut instrument-huset fra dasjbordet... er 3 grønne sokler.. du må skru av den utterste lille plata, også er det 3 grønne sokler som sagt som du vrir en halv omdreining, også sitter pæra i den ;) gamle og nye pærer ;) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Elanzer: Fikk du pm'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 hakke fått no pm eg nei... :eek: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Pussi... :rolleyes: Får prøve på nytt......:rolleyes: Hvis ikke det funker.... så er mail adr. min: kim.jorgensen@rananett.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg