Gå til innhold

S3 chrome speil

Ranger emnet

RefinemenT

Anbefalte innlegg

Originally posted by RefinemenT

Har kjøpt meg chroma speil til a3'n min (mod 1997)... er det noen her som har erfaringer med å ta av det gamle speil dekselet? Sliter litt med dette....

Alle svar motas med stor takk

S3 har alu. ;)

Må skru av under der om du bare skal skifte dekslet, eventuelt ta av hele speilet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

S3 har alu. ;)

Må skru av under der om du bare skal skifte dekslet, eventuelt ta av hele speilet...

Vet at den britiske S3en har chrome hvertfall.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alu.speil av extrautstyr på s3 (ihvertfall i norge).

Uansett. Angående speila du skal bytte. Ta ut speilet. Skal nappes ut ja :P. Så er det noen innvendige skruer der som du skal tru ut om jeg husker rett. Den skrua under speilet trengs ikke å skrus ut.

Du gjør foresten lurt i å kjøpe den Haydens A4 boka dem har forskjellige plasser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a3fanatic

Trodde alu.speil av extrautstyr på s3 (ihvertfall i norge).

Uansett. Angående speila du skal bytte. Ta ut speilet. Skal nappes ut ja :P. Så er det noen innvendige skruer der som du skal tru ut om jeg husker rett. Den skrua under speilet trengs ikke å skrus ut.

Du gjør foresten lurt i å kjøpe den Haydens A4 boka dem har forskjellige plasser ;)

over til noe annet..

er det mye som er likt i den som i a3`n

så man kan kjøpe a4 boka å bruke den på a3?

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...