Gå til innhold

Trenger TUV eller DEKRA papir på Carbon GT vinge, HASTER!!

Ranger emnet

BIMER KING SIZE

Anbefalte innlegg

Ta kontakt med Topstyling og hør om dem har papirer på denne vingen, for en liten slant kan dem sikkert kopiere og sende til deg:)

Hvis ikke er det bare å skru av vingen, dra på Teknisk og montere etterpå;)

Og bare så det er nevnt, hvis vingen har skarpe kanter, er bredere enn bilen osv. så kan du bare glemme å få den godkjent av logiske årsaker

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Ta kontakt med Topstyling og hør om dem har papirer på denne vingen, for en liten slant kan dem sikkert kopiere og sende til deg:)

Hvis ikke er det bare å skru av vingen, dra på Teknisk og montere etterpå;)

Og bare så det er nevnt, hvis vingen har skarpe kanter, er bredere enn bilen osv. så kan du bare glemme å få den godkjent av logiske årsaker

Har snakka med eigaren av topstyling å dei har ikkje papri på vinga, men han prøver å skaffe!!!

Kjem til å skru av vinga før sjekken å sette den på etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

Se for deg at du kjører i ca 30-40kmt, og en full man f.eks faller på bilen og treffer bakruta, så havner han mellom ruta og der vinga starter, drapsmekanisme det der.

Men ho hei disse reglene er jo bare lagd for å plage folk ikkesant.

Viss ei full amnn dette på bilen min, så HÅPA eg at han treffe vinga!!! Vil ikkje ha ripe i bilen pga ei full nisse so surra seg ut i vegen!!!! "Mann får det mann fortjener"!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Litt off topic, men hva sa de om eksospotta di da?

He he, jau den va den første han nemte når eg vart stoppa!!! Det han sa va: DEN SKAL EG MÅLA DB`N TIL!!!!! Så "sprang" han innat i bilen å henta db målaren!!! Den viste 92db på tomgang å 105,7db ved 4800rpm!!! Å eg skulle ha hatt 84db ved 4800rpm!!! Så den må av før sjekken!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BIMER KING SIZE

Viss ei full amnn dette på bilen min, så HÅPA eg at han treffe vinga!!! Vil ikkje ha ripe i bilen pga ei full nisse so surra seg ut i vegen!!!! "Mann får det mann fortjener"!!!!!!!!!

Og ellers har du det bra?

Skal det være fotgjengernes ansvar å følge med hvorvidt bilene er utstyrt med skarpe kanter før dem er uheldig og blir påkjørt?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Og ellers har du det bra?

Skal det være fotgjengernes ansvar å følge med hvorvidt bilene er utstyrt med skarpe kanter før dem er uheldig og blir påkjørt?

Har det heilt topp eg!!! Var ikke det at eg ikkje "føle" for dei som blir påkjørt iløpet av åre, men fulle folk ha ein tendens til å tru dei eige verden å kan gjera det dei vil!! Så viss ein er so pass frammpå at han treffer bilen min, så får han ha det så godt, so lenge det er han so har "skylda" å ikkje meg!! Har hatt nok folk på pansere (på ein av mine tidligare bila, sierra xr4x4i`en) som har trudd at dei får skyss der dei vil!!! Men ALLE som har lagt seg der, ha blitt skuffa å fått litt skrubb sår etter ein kjapp akselerasjon med ein brå brems til følge!!!

Men som eg prøvde å anntyda, so håpar eg at det går bra med den/dei som eg i tilfelle treffer med min bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BIMER KING SIZE

He he, jau den va den første han nemte når eg vart stoppa!!! Det han sa va: DEN SKAL EG MÅLA DB`N TIL!!!!! Så "sprang" han innat i bilen å henta db målaren!!! Den viste 92db på tomgang å 105,7db ved 4800rpm!!! Å eg skulle ha hatt 84db ved 4800rpm!!! Så den må av før sjekken!!!!!!!!!

hehe, de veivesen folka er gærne på teknisk kontroll:D

De gjør alt for å ta deg på ting, jeg ble stoppa på moped, jeg hadde skrudd den orginal, i denne såkaldte "helvetesuka" (da de hadde kontroller beregna for mopeder hver dag i en uke i samme distriktet) .. Så skulle han abselutt finne noe å ta meg på , så jeg måtte på visning pga. jeg hadde tatt av refleksene på forskjermen :rolleyes: Og han satan'n sa at kjedet mitt var slakt, og at han kunne avskilta meg for det der ... herregud ..

Men sa de noe annet om bilen din da?

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

hehe, de veivesen folka er gærne på teknisk kontroll:D

De gjør alt for å ta deg på ting, jeg ble stoppa på moped, jeg hadde skrudd den orginal, i denne såkaldte "helvetesuka" (da de hadde kontroller beregna for mopeder hver dag i en uke i samme distriktet) .. Så skulle han abselutt finne noe å ta meg på , så jeg måtte på visning pga. jeg hadde tatt av refleksene på forskjermen :rolleyes: Og han satan'n sa at kjedet mitt var slakt, og at han kunne avskilta meg for det der ... herregud ..

Men sa de noe annet om bilen din da?

Ja dei er eit spesi folkeslag!!! Fekk påpeik for lakking av blinklysa bak(dei er imperiall blue) og blinklysa på sidene!!! Pluss at eg har lite skilf forran!! Men bilen er jo godkjent på fagernes av biltilsynet der, så eg har snakka med dei å skal bor der å få den godkjent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

Se for deg at du kjører i ca 30-40kmt, og en full man f.eks faller på bilen og treffer bakruta, så havner han mellom ruta og der vinga starter, drapsmekanisme det der.

Men ho hei disse reglene er jo bare lagd for å plage folk ikkesant.

Og hva om du hadde kjørt en impreza wrx sti, og mannen hadde truffet vingen på den, som er lov siden fabrikken setter den på, og ikke du selv... Mye bedre det, ikke sant? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Og hva om du hadde kjørt en impreza wrx sti, og mannen hadde truffet vingen på den, som er lov siden fabrikken setter den på, og ikke du selv... Mye bedre det, ikke sant? :rolleyes:

Ehh.. ja? Om du har en ulovlig aluvinge med skarpe dødlige kanter iforhold til en smooth "rund" lovlig vinge ja. Det vil jeg si er mye bedre.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider