Gå til innhold

Trenger TUV eller DEKRA papir på Carbon GT vinge, HASTER!!

Ranger emnet

BIMER KING SIZE

Anbefalte innlegg

Hva om du er ute å kjører en sommerkveld.. takluka åpen og du aner fred og ingen fare.. plutselig spretter det en full mann ut i veien, du kjører på han.. han faller med hue ned i takluka og kommer tilfeldigvis til å treffe knappen for å lukke igjen luka...

Han blir sakte kvalt mens han klarer å sparke inn frontruta di og setter fast foten sin i rattet.. Dette gjør at han knekker foten og senere får kolbran av såret.. Såret fikk han fordi sigarettennern plutselig spratt ut og brant han inn til beinet i det han satt fast..

hva da lurer jeg.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært opp til meg skulle *alle* biler vært utstyrt med barberblader rundt hele siden, og roterende kniver på hjulene. Kanskje folk da ville lære seg å respektere andres eiendom dersom de får skåret av noen armer og ben. Det værste jeg ser er dritingse klovner som er konge av verden og tror de kan gjøre hvafaen de vil både med hensyn til plassering i gata og direkte hærverk av andres biler. Sånne folk skulle bare vært lina opp foran en murvegg og henrettet med nakkeskudd. Lik-vraket kunne man solgt til øst-Europa og brukt til å fyre opp med i kullkraftverkene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

får du opp ålreit fart tror jeg ikke det ska være no problem og kutte av et lem med en impreza vinge heller

Orginale/godkjente vinger sitter festet med skruer som gjør at de gir etter og ryker av ved slike påkjenninger som dere tenker på her.........

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen undersøker ulykker så vil man trolig finne at ulykker der en person kastes inn i en bakvinge ikke er særlig vanlig? Grunnen til at man er så ivrig etter papirer er at man trolig vil være sikker på at denne ikke flyver av i biter eller at hele vingen faller av. De er redde for at en 18 åring ikke har samme tekniske kunnskaper som en bilkonstruktør. Ikke alle som tenker over hvilke krefter som disse vingene belastes med. Og en skarp vinge som flyver av i 80km/t inn i en gjeng ventende personer på buss stopp sier vel sitt.

Biltilsynet har blitt VELDIG kvass på dette med spoilere. De skulle egentlig ha godkjenningspapirer på min vinge som er orginal når jeg registrerte min Evo. Jeg fikk tilslutt overbevist dem om at biler ikke kommer med tuv papirer på alle orginal delene...

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Hvis en full mann går ut i veien forann bilen min, blir kastet over panseret, taket, og treffer vingen - da burde han håpe at vingen dreper han. For jeg kommer til å sparke han i hodet til han ikke rører seg mer ivertfall.

thumpsup You and me both! thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BIMER KING SIZE

He he, jau den va den første han nemte når eg vart stoppa!!! Det han sa va: DEN SKAL EG MÅLA DB`N TIL!!!!! Så "sprang" han innat i bilen å henta db målaren!!! Den viste 92db på tomgang å 105,7db ved 4800rpm!!! Å eg skulle ha hatt 84db ved 4800rpm!!! Så den må av før sjekken!!!!!!!!!

En ting skal du hvertfall ha skryt for, og det er bruken av utropstegn...:D :D :D

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen ting med vinger er jo at en forandrer bilens kjøre egenskaper totalt når en har litt fart.. tenk på marktrykket mange av disse jalla barberbladene bak har... slettes ikke ufarlig er min mening.. både for fotgjengere og de som er i bilen..

hadde det vært forening mot slike carbon og aluvinger så skulle jeg meldt meg inn sporenstreks..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jesus da...

her er det ikke bare snakk om fulle folk som kan treffe bilen din...

dere er klar over at folk blir påkjørte hver dag, selv om de er edru? :rolleyes:

og de som er så tøffe i kjeften burde ro seg flere hakk ned..

om dere har kjørt over en mann, dame, jente eller et barn, så hadde dere absolutt ikke blitt irriterte eller sure...

dere hadde mest sannsynlig brutt sammen...

originalvinger på biler som har vinger, er laget slik at de skal knekke eller bli revet av ved så-så-mye press..

dessuten er det så godt som ingen biler som tar seg ut med en schvær alu-vinge bakpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

en annen ting med vinger er jo at en forandrer bilens kjøre egenskaper totalt når en har litt fart.. tenk på marktrykket mange av disse jalla barberbladene bak har... slettes ikke ufarlig er min mening.. både for fotgjengere og de som er i bilen..

hadde det vært forening mot slike carbon og aluvinger så skulle jeg meldt meg inn sporenstreks..

Det er jo bare å sette igang det. FMLL er jo allerede stiftet, Foreningen Mot Lexus Lykter

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider