kisen Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 hei jeg skal sette effekt potte på min lille mazda:P hvilke butikker selger det på inett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Hei! Frank Ove(mazdafun) skaffer Ferrita i rustfritt. Mazdafun mvh Arne Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 takker:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 har vært å sjekka sia ble ikke mye smartere av det:) hva er prisen på eff annlegg? har 323 glx sedan.. å potta har føkke t fan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Hehe, ok Tror prisen var 8500,- for rustfritt ferrita hos mazdafun. Men det var jo på GTX/GTR(fungere vel ikke på din) Men det jeg hadde gjort hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en tur innom feks mekonomen og kjøpt løse deler (simons) og bygd effekt annlegg selv. Er gjort d på min. Men skal lage et skikkelig effekt annleg på jobben i rustfritt. tenkte å lage dobbel ekos hehe skal bli gøy :D mvh Arne Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Simons sportsystem Mazda 323 1.3, 1.4, 1.6, 1.8, 16v 07.89 - 10.94 2305 ,- Detter er prisen hos en CD Cardic forhandler som her i Bodø hete Auto Parts. Jeg ville heller kjøpt det enn å bygge selv, jeg byggde selv på min GT-X, det tok litt tid kan du si.. Jeg sparte jo penger da, men hvilen 323 har du da? mvh Justin Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 323 glx 1.8l 16ventiler sedan:) 91 modd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 8500 va litt i det meste lage:):) stikker en tur innom bilxtra hr i tromsø:) kansje dm har noe dr?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Ja , du får simons deler på bilxtra. værtfall haugesund. Er litt dyrt ja det ferrita annlegge :) mvh Arne Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 kult:) skal spørre om det annlegge.. om jeg vill ha litt mere hester enn 106hk. hva kan jeg jøre? går på skole så man har ikke råd t å hente turbo:):) mvh kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Sats på å bygg effekt annlegg du, si 2,5" og sett på et åpent luftfilter. Du kan jo sikkert skaffe kvassere kammer og chip, borre opp til 2.0l osv.. men dette blir jo også fort litt dyrt hvis du går på skole ;) mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Bilextra osv forhandler vanlig simons, Mekonomen forhandler rustfritt Simons. Viss forskjell der. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 rustfritt e jo litt dyrere matriale?? bor jo i tromsø hr saltes ikke veian så man sliter ikke like mye med rust såm dere sørpå.. va å snakka med de på bilxtra.. prisn va vest 2600kr eller noe sånt.. å da va det fra katalysatorn til stussn:P åpent luftfilter hva ligger det i pris?? når æ skal ha det på er det ikke like grett å bare levere det på et verksted å be dm bytte det? det kan vell ikke være så dyrt?? :) mvh kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by A.M.T Hehe, ok Tror prisen var 8500,- for rustfritt ferrita hos mazdafun. Men det var jo på GTX/GTR(fungere vel ikke på din) Men det jeg hadde gjort hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en tur innom feks mekonomen og kjøpt løse deler (simons) og bygd effekt annlegg selv. Er gjort d på min. Men skal lage et skikkelig effekt annleg på jobben i rustfritt. tenkte å lage dobbel ekos hehe skal bli gøy :D mvh Arne Noen som har erfaring med Ferrita anlegget til Mazdafun? Er det gromlyd i det? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by Darkstar Noen som har erfaring med Ferrita anlegget til Mazdafun? Er det gromlyd i det? Hei. Søk - En annen tråd Det er ikke 3 toms kloakk-lyd, men heller litt mer snerr. Lav cruise lyd, og ett fint(Brum!) lydbilde ved gassing. Anlegget er bygd for minimalt med resonanse, god passform, effekt og varmeavledning vekk fra girkassen(transferkasse). mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg