Darkstar Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Søk - En annen tråd Det er ikke 3 toms kloakk-lyd, men heller litt mer snerr. Lav cruise lyd, og ett fint(Brum!) lydbilde ved gassing. Anlegget er bygd for minimalt med resonanse, god passform, effekt og varmeavledning vekk fra girkassen(transferkasse). mvh Hmmm..... Står mellom dette og ett 3" anlegg fra Crazy Tuning! Tenke... Tenke...... Har du ferdig anlegg liggende? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 får man tak i scorpion effektanlegg te 323 GTR? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by olehenri får man tak i scorpion effektanlegg te 323 GTR? Hei. Såvidt jeg vet, så er det kun BF turbo de leverer anlegg til. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by mazdafun Hei. Såvidt jeg vet, så er det kun BF turbo de leverer anlegg til. mvh hmm.. kan jo få det til golfen min.. men er vel forskjell fra turbo biler og vanlige slitne jønnhauger :P Hadde vært fett, scorpion har en sinnsyk deilig lyd.. Vurderer å kjøpe gt-r så hadde vært fett å hatt det der Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg