Mk2-16v Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Har et lite problem med min mk2 16v i kulda, når motoren er kald så går den som en klokke men når den blir varm og motoren står på tomgang så begynner turtallet å pendle opp og ned. Er det kaldstarts regulatoren/ventilen som ikke vil skru seg av?? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 har et slik problem jeg og.. går lavt når jeg starter den..og når den blir varm så hopper turtallet opp og ned.. kan liksom gå på 2000 omdreininger på tomgang og sånn.... kjiipe greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 står masse om det på clubgti forumet, og vortex, men jeg husker ikke helt hva.. er visst ofte feil innstilling bare(co) gjerne kombinert med møkkete deler osv (skitt inni) div drit ved kaldstart regulator/dyse) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Har samme problemet.. På en mitsubishi da.. Har ikke tenkt på den ventilen.. Har hvert mer opptatt av falsk luft....... Men joda, det er en mulighet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 ISV (Idle stabilizer valve) eller Tomgangsregulator. Hadde samme prob når jeg kjøpte bilen, så jeg fikk tak i en brukt på Høgger'n, men nå i vinter har samme problemet kommet tilbake. Den går bra, helt til motoren blir kald.. da hopper den opp og ned på turtelleren og plutselig kan den stoppe. Amerikanerne bruker noe som heter 'Carb Cleaner' å vasker de med, det skal hjelpe... Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Er ikke noen motorpakninger som har gått dunken da? Robin Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Hadde no lignende problem jeg og... Det var co'n som var stilt borti staur og vegger :D sånn at den motoren begynte å jage.. klarte ikke å regulere seg inn da.. Stilte co'n, og motoren gikk som om den skulle vært ny :D (bortsett fra oljeforbruket da)... Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Mk2-16v Har et lite problem med min mk2 16v i kulda, når motoren er kald så går den som en klokke men når den blir varm og motoren står på tomgang så begynner turtallet å pendle opp og ned. Er det kaldstarts regulatoren/ventilen som ikke vil skru seg av?? Sjekk varmkjøringsregulatoren.... regner med at 16V har K-jet slik som 8V`en... den lagde slike problemer på min forrige GTI Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.