Gå til innhold

Bøtteseter -billige, men passer de

Ranger emnet

Fjøslukt

Anbefalte innlegg

Hei..

Ser mobilsentrum selger DISSE bøttesetene ekstremt billig.

Ja, vet det ikke er MOMo seter, men de duger sikkert.

Problemt er bare at jeg ikke vet om de kan monteres direkte i bilen min. Det står at de leveres med universale skinner, men er det alt som trengs. Skal monteres i en Mitsubishi Lancer '94.

Hvordan tolker dere dette? Tror dere at de vil kunne monteres i bilen min?

Skal være en julegave så haster litt;)

Skoda Superb 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller spar penga dine og kjøp deg Cobra seter for en liten slant ekstra hvor du faktisk kan få tak i stolunderstell til de aller fleste modeller (kan bare bestilles fra utlandet)

Jeg har nettop bestilt slike understell til min bil, får de innen 2 måneder, da de må lages og sendes til England for så å sende de til meg.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Jeg har nettop bestilt slike understell til min bil, får de innen 2 måneder, da de må lages og sendes til England for så å sende de til meg.

Hvor mye koster skinnene? Og hva er frakten? De veier vel ikke mye antar jeg.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Camryfellow

Hvor mye koster skinnene? Og hva er frakten? De veier vel ikke mye antar jeg.

Mener de kom på 800nkr ca pr par i England. Er ingen i Norge som klarte å bestille slike understell til meg. Frakten aner jeg ikke, kan legge ut slutt sum osv under prosjektsidene så fort postmannen har vært på besøk:)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye de der veier. Og hva er "polo stoff"?

Det er jo ikke akkurat bøtteseter det der da. Er vel heller "Sportssete" som Mobilsentrum sier. Er ikke så vanskelig å sveise seg brakett til det orginale skinnene. Billig og bra. Alt må vel stort sett tilpasses, uansett hvor universellt det er.

Sikkerhetsmessig bør alle biler ha veltebur. Men at de der stolene skal være noe særlig vanskelig å vri seg ut fra ifht vanlige stoler tviler jeg på. Kjører selv med Momobøtter uten bur ..

Personlig ville ha lagt et par lapper til i setekjøpet. En får vanligvis det en betaler .. Og de der var ikke akkurat dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider