Malboro-king Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 sånn gutta nå har jeg gjort noe annet en og senken og lage kant felg. lakkert og lagt på en tegning på siden av bil. og senka den litt..... hva syns dere? Jeg veit at det er litt bugg på bilen eks:taket, panseret, spolierlyset og grillen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 vel.. gidder du og lage et ordentlig topic? f. eks. Audi A3 By Marlboro? så skjønner vi hva du holder på med.. men bare sånn.. hvorfor legger du ut en modd når du selv ser buggene?:rolleyes: rett på dem du selv ser, så legger du den ut;) eller så kaller du det en WIP... Jeg vil fortsatt si at du bør gjøre litt mer, som å skifte felger.. også har du senket den litt for mye.. lite tips: vær litt mer nøyaktig når du klipper.. bruk Polygonal Lasso, eller lær deg Pen Tool.. da går alt mye lettere;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malboro-king Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 jaja.. men hva synes du om bilde da? det er det jeg bryr meg om.. men jeg har jo lakkert bilen sota rutene og senkan og det bilde på siden + den lille kanten på fram felgen? jeg modder ikke så mye du ser jo det... + jeg fikk ikke fiksa de buggene. jeg la ikke merke til det før senere.. den på taket ga jeg ....... i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 tøff den der...noen små mangler men hva gjør vel det! eneste jeg misslikte mye var at hun cartoon baben der har hale...det var skikkelig ekkelt!:D ser det er drakten men likevel a!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 litt konstruktiv kritikk skal du få!! fargen er ok, synes ikke den er heelt rett på div steder, feks på fanger forran, speilet osv. felgene må vekk! som -x- sier, lær deg pentool, det er lettest! når innstillingene sitter så går det som bare juling. vinduene er fine, dekalen er frekk den, men passer ikke heeelt til en gateracer med mindre du heter lise, er 18år og blondere enn britney.. du har glemt å fjerne lakk her og der. eller ok den der, det er bare å stå på, practise makes perfect. det går noen timer om dagen om du vil bli GOD! ta deg en tur på http://www.digimods.co.uk og se på advanced forumet der så ser du litt hvor høyt det er mulig å legge listen. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malboro-king Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 jeg vet dere kommer til og klage ass men nå har jeg bytta felger ihvrtfall.. kan noen tipse meg om hva jeg skal gjøre? siden dere sier at moddene mine er så lette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 hm.. bra gjort dette, men kanskje ikke så pent:P lyktene og emblemet er ikke så pent, selv om det er bra tenkt..du har senket den litt for mye, også har du farget blinklyset i samme farge som bilen.. kan være meningen det da.. men et spørsmål: bruker du Polygonal Lasso, eller bare Lasso? for det ser ut som om du klipper litt unøyaktig.. og om du lurer på hva mer du kan gjøre, så foreslår jeg at du leser Stickeyen "Veiledere".. der står alt du trenger;) Felgene er litt lyse også.. og vinylen har litt høy opacity, selv om jeg ikke liker vinyl da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malboro-king Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 det er meninga at felgene skal være så lyse,(ble litt mislykka men..) jeg bruker polygonal lasso og magnetic lasso og bare lasso.. jeg dreit meg ut HELE tida.. blei skikkeli irritert bare flaks at JEG klarte og rette på det liksom.. + at jeg har blura litt for mye visse steder .. la merke til det nå. men men.. har ikke modda så mye da så... modder ikke du a?? sleng inn et bilde a.. :) det syns jeg du skal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Steike... Tok meg lang tid før jeg la merke til den røde bilen gitt. Manga-tegninger er ikke direkte gode for konsentrasjonen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 -x- får ikke lov til å modde av moren sin:D (sorry mack, måtte bare) jo fortere du lærer deg pentool bedre blir det !! lasso er samma som pentool og omvedt vettu, men pen er mye mye lettere å bruke når du lærer den Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Nedi -x- får ikke lov til å modde av moren sin:D (sorry mack, måtte bare) haha...jeg modder ikke lenger fordi jeg ikke gadd mer, også hadde jeg ikke noe særlig progresjon X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by X-ecutioner haha...jeg modder ikke lenger fordi jeg ikke gadd mer, også hadde jeg ikke noe særlig progresjon X du var rett og slett helt rævva:D :D neida, hvis du hadde orket å bruke litt mer tid i photoshop så hadde du nok vært utrolig flink i dette her, men som sagt..du gadd ikke mer;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by MSpeed du var rett og slett helt rævva:D :D Shefta!:d hehe, nok OT nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malboro-king Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 jaja rævva ja.. takk takk.. men ihvertfall.. hva faen er pen tool? en som sa det var det samme som polygonal toll :S lit forvirra her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg