Hawkon Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 nei, ikke turbotrykksladeproblem! ser ut til at den gode, gamle kjerra ikke lader strøm. så tidligere at lysene lyste bra, så dårlig, så bra igjen i ett par sekunder, så dårlig. senere har de bare blitt dårligere og dårligere, altså mindre strøm. noen som vet hva det feiler gullet? spenningsregulator? tror ikke dynamoen er gåen da den ladet når den først kom på... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Sjekka børstene? Spenningsreg kan det være. Sjekke begge, eller få noen kompetente til å se på det viss du er like ustø på de greiene som meg;) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Kan jo begynne med å sjekke viftereima da...Om den er for slakk så vil dynamoen lade dårligere... Selv om en ny spenningsregulator ikke koster mer enn 115 kr da... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Du tror ikke at det kanskje kan være den lille Boss forsterkeren og RF Power HX2'n du har som kan være problemet da, hawkon? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Excaliburz Kan jo begynne med å sjekke viftereima da...Om den er for slakk så vil dynamoen lade dårligere... Selv om en ny spenningsregulator ikke koster mer enn 115 kr da... dynamoen går, har sjekka reima. noen som vil forklare meg hva spenningsregulatoren er, hvordan den ser ut og hvor den er? aldri fikla med noe sånt. kingcamel: leter ikke etter problem, leter etter løsning. usaklig kommentar. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Hawkon kingcamel: leter ikke etter problem, leter etter løsning. saklig kommentar. Pointet mitt var kanskje det at det kan være anlegget ditt som S K A P E R problemet ditt.. Sopp.. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by KingCamel Pointet mitt var kanskje det at det kan være anlegget ditt som S K A P E R problemet ditt.. Sopp.. les hva jeg skriver da, mann! jeg er ikke interessert i hva som gjør det :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg