X-ecutioner Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 joda.. greit nok, men hvorfor i all verden komme med en sånn kommentar?? alle blir jo bare irritert.. Og det at Skyline er dyr, er vel heller ikke helt sant.. en "ordentlig" brukt skyline koster ikke mye mer en en godt utstyrt 156, og mye mindre enn en 156 GTA.. Om det var en parodi, så er du veldig dårlig til å parodiere.. du oppfører deg som om du var 15-16.. ooups.. du er jo det..:rolleyes: Forsåvidt er jo jeg det og, men det har ingenting med saken å gjøre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjoroen Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by MR.156 Denne linken var bare en parodi på den forrige skyline linken som jeg fikk jævlig kjeft for... Greit,jeg er ikke en voldsom fan av skyline,jeg syns den ser rar ut,dyr og litt harry,men den går sikkert noe helt jævlig bra og noen liker den,jeg kan ikke nekte de å like den,selv om ikke jeg gjør det. Det er sikkert noen biler jeg liker som ikke dere liker,sånn er det uansett... Du er en undelig fyr du :) Jeg selv tror ikke det er en eneste Alfa Romeo jeg liker.. liker ikke merket og liker ikke utseendet på de.. spes den du har bildet av.. Men det er jo min mening.. men jeg flyr da ikke rundt og forteller det til alle sånn uten videre.. :rolleyes: Så da foreslår jeg at du lar være og skrive hær, så lenge det ikke har noe med topic el.l. og gjøre.. :) slike kommentarer gjør en bare mindre poppulær, og er veldig unødvendig, siden det ødeleger for de som faktisk har den interessen du ikke har. ;) Må vel ærlig innrømme at det er ikke alle skyline modellene jeg har helt sansen for selv.. selv om jeg selv har en skyline.. noen av de er stygge, og andre er drit tøffe... er jo endel versoner av de :) men grunnen til at jeg har en skyline, er forde jeg er en nissan fan, og ville ha en driftsikker god bil.. og da velger jeg Nissan.. Og skylinen min som da i tillegg er 4x4, så ble valget enkelt.. trengte en god vinterbil, og da var skyline og heller bedre valg av 4x4 utgavene som Nissan har. Det går noe helt jævlig, og 4x4 systemet på skyline er jo helt rått... noe så behagelig og kjøre er det lenge siden jeg har kjørt..., og alle 4 hjula drar i gang automatisk når den kjenner jeg trenger de, så alt er bare en lek :D For dere som har sett bilen rundt og lurer på om det er larvik bil, så er vel svaret ja, Det er nå blitt en larvik bil.. og blir og se på veiene rundt her... (hvertfall på vinter halvåret.) Siter Kalesje spesialisten hjelper med Alle biler. ta kontakt for en hyggelig prat. http://www.auto-imp.no/kalesje.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 vist ikke jeg tar helt feil, er Mr. 156 14 år gammel, og oppfører seg som om han var 12. Litt off-topic men;) jeg personlig elsker utseende på Nissan Skyline R33=) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by fyr Og skylinen min som da i tillegg er 4x4, så ble valget enkelt.. trengte en god VINTERBIL, og da var skyline og heller bedre valg av 4x4 utgavene som Nissan har. For dere som har sett bilen rundt og lurer på om det er larvik bil, så er vel svaret ja, Det er nå blitt en larvik bil.. og blir og se på veiene rundt her... (hvertfall på vinter halvåret.) Kan bekrefte at det er en extremt god vinterbil... Har kjørt denne bilen ved noen anledninger, og det er helt sjeft på glatta!!! Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Man maa laere seg aa se forskjell paa "Skyline" og GT-R, her i australia er du like kul med skyline som du er med volvo 240 hjemme (no offence). kanskje mindre kul. men hvis du har GT-R er du kongen. GT-R er jo en superbil paa hOyde med porche og ferrari, i motsetning til den stusselige "vanlig" skyline. Det er jo to vidt forskjellige biler, synd de baerer samme navn. Ps. sjekk skyline R30 den er stygg den!!!!! :D Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjoroen Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Ostby Man maa laere seg aa se forskjell paa "Skyline" og GT-R, her i australia er du like kul med skyline som du er med volvo 240 hjemme (no offence). kanskje mindre kul. men hvis du har GT-R er du kongen. GT-R er jo en superbil paa hOyde med porche og ferrari, i motsetning til den stusselige "vanlig" skyline. Det er jo to vidt forskjellige biler, synd de baerer samme navn. Ps. sjekk skyline R30 den er stygg den!!!!! :D Så stor forskjell er det ikke på de bilene.. men klart 4x4 er et "must" på de bilene. og det er det jo bare min utgave og GTR som har. som med min, skal jeg ha noe justering på utseendet.. 4x4 er det jo på bilen.. en kraftig turbo, så er det ikke noe forskjell på GTR og min .. Men prisforskjellen på GTR og de andre utgavene var så stor, at det var det rett og slett ikke verdt.. får være grenser hvor mye en skal legge i en vinterbil. :) Siter Kalesje spesialisten hjelper med Alle biler. ta kontakt for en hyggelig prat. http://www.auto-imp.no/kalesje.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Ostby Man maa laere seg aa se forskjell paa "Skyline" og GT-R, her i australia er du like kul med skyline som du er med volvo 240 hjemme (no offence). kanskje mindre kul. men hvis du har GT-R er du kongen. GT-R er jo en superbil paa hOyde med porche og ferrari, i motsetning til den stusselige "vanlig" skyline. Det er jo to vidt forskjellige biler, synd de baerer samme navn. Ps. sjekk skyline R30 den er stygg den!!!!! :D Hahaha.... Nå tok du vakent i Mr. Ostby! Sammenligne Skyline og Volvo 240 Greit du setter det på ''spissen'', men det får da være grenser! Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Antar det er Bjoroen fra 200 forumet sin.. han har nettopp invitstert i en R33 .. bor i larvik området. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg