Turbotrille Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Noen som kjenner til denne bilen? Har et gammelt Drive fra 99' med reportasje om denne bilen. Lever den enda? Har den vært å se på noen av de seneste års gatebiltreff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Ingen???? 190E, i utgangspunktet en standard bil, men ombygd understell til 2.5-16 EVO II i Tyskland med Ford Cosworth motor på 450hk. Det må vel være noen som vet om bilen går enda???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Et bilde hadde sikkert hjulpet. Fyr opp scanneren:) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Jensemann Et bilde hadde sikkert hjulpet. Fyr opp scanneren:) Bladet er vel Copyrighted? Er det den merca det var en slik en lang historie om her på forumet for ikke så lenge siden? Mener å ha lest en skikkelig artig historie om en Mercedes 190e med cosworth motor i? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Stemmer det ja:) My bad:) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Turbotrille Ingen???? 190E, i utgangspunktet en standard bil, men ombygd understell til 2.5-16 EVO II i Tyskland med Ford Cosworth motor på 450hk. Det må vel være noen som vet om bilen går enda???? Har intet vettugt svar, men jeg har også artikkelen om denne bilen. Litt av en historie på den, ingen fikk den til å gå skikkelig før en gæren nordlending tok roret :D Men ble solgt fordi han ville ha en "Porsche 928 med 1000 hæsta" hvis jeg ikke husker feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Var det ikke et tv-program om denne bilen..? Synes å huske de dro den på Arctic Circle... Eller misser jeg totalt..? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Finns tråden enda??? Det jeg lurte mest på er om den er med på forskjellige biltreff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Scampi Var det ikke et tv-program om denne bilen..? Synes å huske de dro den på Arctic Circle... Eller misser jeg totalt..? Det var vel en annen Merce. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Turbotrille Finns tråden enda??? Det jeg lurte mest på er om den er med på forskjellige biltreff. hvis vi ikke tenker på forskjellige tråder så... HER Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Hvis vi snakker om samme bilen, så har den faktisk vært med i Max Power en gang. Mener bestemt at det var Vidar Strand som hadde den da, og artikkelen gikk vel mest ut på hvilken løgnhals mannen var! (ikke noe jeg har noen formening om, det var en ironisk vinkling fra bladets side) Blant annet hadde vel bilen bremsefallskjerm! Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Mortenf Hvis vi snakker om samme bilen, så har den faktisk vært med i Max Power en gang. Mener bestemt at det var Vidar Strand som hadde den da, og artikkelen gikk vel mest ut på hvilken løgnhals mannen var! (ikke noe jeg har noen formening om, det var en ironisk vinkling fra bladets side) Blant annet hadde vel bilen bremsefallskjerm! Mannen heter Vidar Hansen... Og ja, den hadde fallskjerm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Wishmaster hvis vi ikke tenker på forskjellige tråder så... HER I den linken ligger jo hele artikkelen fra Drive, mangler bare bildene. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
revenroger Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Noen som kjenner til denne bilen? Har et gammelt Drive fra 99' med reportasje om denne bilen. Lever den enda? Har den vært å se på noen av de seneste års gatebiltreff? Hei Ja bilen lever enda :) Skal gjøre litt småtteri med den i vinter, Maria Elana Design Skal lakkere Et motiv på Pansret, så skal jeg kjøpe Nye felger, og trenger tips... Roger Narvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg