Gå til innhold

Ulykke i bergen??

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tape-R

hvorfor ikke spørre xdama di davel?

dum du da.. har jo gjort dette.. men dritt dama svarer ikke..

så jeg lurer lissom på om det er noe spess med denne ulykken siden det ikke er noen spor etter den.. eller om fitta bare lyger for meg..hehe :)

greit å kunne bruke forumet til flere ting enn bare bil vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så rart da.. dere bergensere suger jo max å kjøre på glatte veier..hehe (ikke ta det personlig men..)

har ligge bak biler som vingler på veien (fysisk vingler..) i 30-40 km/h i 80 sonen på vei mot valleheiane.. helt sjuk azza!! og der kommer jeg evt pappa og flyr lavt i 80.. aner fred og ingen fare og må nesten stoppe opp for at han foran ikke kan kjøre..

til dere bergensere: selv om veien er glatt.. så betyr ikke det at dere sklir ut om dere holder 80 på rett strekning!!

slakke på i svingen.. ok.. den skal jeg gå god for.. men hold dere over 40 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

jah, så nå er JEG dum for at den X'tøsa di ikke klarer å forklare situasjonen... sakli som faen.

den dagen jeg kommer med persnlige kommentarer til fok her inne.. det skjer ikke.. så ikke ta det jeg sa til deg bokstavlig.. var bare ment som et typ :hallo, seff har jeg spurt..men fikk ikke svar!!

ikke mer, ikke mindre.. ro deg ned taper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

den dagen jeg kommer med persnlige kommentarer til fok her inne.. det skjer ikke.. så ikke ta det jeg sa til deg bokstavlig.. var bare ment som et typ :hallo, seff har jeg spurt..men fikk ikke svar!!

ikke mer, ikke mindre.. ro deg ned taper!!

taper eller tape-r? hørte jeg noen snakka om diss her?

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider