traxer Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Er det noen som har en cosworth bakfanger til en sedan til overs. Skulle gjerne hatt en sånn etter at en tulling kjørte på meg. Send en mail på terj-ol@online.no om dette er tilfelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Har en ja. Mercury Gray, popnagla varmedesksel i crome, liten skade nederst på høyre side (10*5cm stykke mangler). Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Det er ikke slikt at man får kjøpt dette nytt lenger? Hva ligger prisen på sånne ting ? Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 støtfangerbak har gått ut... dvs at lagerne er tomme.. eneste de har igjen er "ruglete" fanger som ikke er beregn for lakkering... da må en ha mye jobb for å få den fiin først.. Tror en får tak i front fanger til sedan cosw enda... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Kjetilr støtfangerbak har gått ut... dvs at lagerne er tomme.. eneste de har igjen er "ruglete" fanger som ikke er beregn for lakkering... da må en ha mye jobb for å få den fiin først.. Tror en får tak i front fanger til sedan cosw enda... Har du anelse hvor man får kjøpt slike? Evt. hva prisen ligger på? Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 bakfanger har jeg... org cosw... frontfanger selger de vel på ford enda.. 8000 tror jeg den koster...sånn ca.. i england så selger de fangere for 4lapper.,. org ford.. nye.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Kjetilr støtfangerbak har gått ut... dvs at lagerne er tomme hmm, dette tror jeg ikke stemmer, er riktig nok en måned siden jeg sjekket sist, men da hadde ford disse fangerene på lager i sverige :rolleyes: kosta ikke all verden heller, 3500 for en fanger :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Kjetilr bakfanger har jeg... org cosw... frontfanger selger de vel på ford enda.. 8000 tror jeg den koster...sånn ca.. i england så selger de fangere for 4lapper.,. org ford.. nye.. Så, du har en orginal cossie bakfanger? Skal du selge? Pris? Hvis den var til Sierra Sedan... ? Har en 89, som det spiller noen rolle... Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by esFORD hmm, dette tror jeg ikke stemmer, er riktig nok en måned siden jeg sjekket sist, men da hadde ford disse fangerene på lager i sverige :rolleyes: kosta ikke all verden heller, 3500 for en fanger :) da må de ha reprodusert de.. prisen er riktig den.. 3500 for bakfangern stemmer bra.. for ca 1 år siden så krasjet kompisen min sin cossie skikkelig.. skadet for ca 100k... han fikk ikke tak i fanger, selv om ford gjorde jobben.. endte med at han kjøpte en brukt... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 da har jeg akkurat ringt gustavsen bil as på gjøvik.. ford forhandler og de sier at de skaffer fanger fra 91-93.. men var veldig usikre på om den var lik den orginale.. Det kunne de ikke garantere... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Passer fra 87 og opp den ja, ifølge microcatn ( er på jobb ) .. er flere valg her, med samme fangeren, så den er enda skaffbar :) så da er det bare løpe å kjøpe seg ny fanger :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 sist de bestilte på ford her så kom det en ruglete fanger.. ble en god del pussing for å få den skikkelig.. han som hadde den bilen måtte kjøpe seg brukt org fanger til cosworthen for at det skulle se pent ut.. men men for all del prøv å bestill å se... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg