Gå til innhold

e28 bilder øsnkes! trenger inspirasjon

Ranger emnet

poitdexter

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei jeg synes ikke du skal lakkere de, iallefall ikke hvis du har svarte lister rundt rutene. Har du kromlister så hadde det kanskje blitt bedre med lakkerte dør-lister.

Har shadowline.. Lurte på om jeg skal lakke de på døra i samme farge som bilen..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m535side3INT.JPG

Shadowline er det peneste på E28 og E30 syns jeg! Ikke lakker vinduslistene, men dørlistene syns jeg alltid skal lakkeres... Men det er jo meg :rolleyes:

Din burde bli rå da! Den blåe på førstesiden i denne tråden er jo bare dritfeit! Den har ikke lakkerte vinduslister og heller ikke dørlister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil Ola!

MeSs: Vet du når han der svensken får inn hvite blinkers bak til E28?

Og hvor er prosjektet ditt??

Nei.. lurer jeg og.. mitt prosjekt? er på prosjektforumet det.. skjer bare veldi lite for tia, har skifta baklykter og satt inn sånn billig varmesete fra mobilsentrum :P

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske orginal utseende bil, men senket, 8,5x17" og hvite blinkers foran og bak.. (ja, skal bytte på siden å ;) )

Bilen din kledde de nye felga og senkingen! Synes e28 har en tendens til å bli litt for høy foran på gunn av de høye hjulbuene (eller er det de bak som er lave??), men din så bra ut. Kan vel komme av den ekstra vekten du har foran. Det der er en drømmebil for meg! :) Ser du skriver noen inlegg på BMWccn, kommer du på noen treff til sommer'n eller? Og så lurte jeg på det du har gjordt med foringene i bakstillinga. Er polyurethan flytenden på noe vis eller er det hardt? Åssen trykker du det inn i foringene? Har du no bilder som viser foringene før du monterte dem?

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din kledde de nye felga og senkingen! Synes e28 har en tendens til å bli litt for høy foran på gunn av de høye hjulbuene (eller er det de bak som er lave??), men din så bra ut. Kan vel komme av den ekstra vekten du har foran. Det der er en drømmebil for meg! :) Ser du skriver noen inlegg på BMWccn, kommer du på noen treff til sommer'n eller? Og så lurte jeg på det du har gjordt med foringene i bakstillinga. Er polyurethan flytenden på noe vis eller er det hardt? Åssen trykker du det inn i foringene? Har du no bilder som viser foringene før du monterte dem?

Hilsen Trond

Hei! takker for den :)

Kommer trolig på bmw treff på lånke, men kanskje også til våler..

Foringene bak har hull rett igjennom seg, så jeg blandet polyurethan i flytende form, og tømte i nye foringer før montering.. La på tape som forskaling på undersiden, og tømte oppi .. Rota litt rundt for å få ut luft, og lot stå til tørk..

Arbeidet var demontering av gamle, og montering av nye foringer.. Det var en drittjobb..

Bilder har jeg desverre ikke av de :(

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! takker for den :)

Kommer trolig på bmw treff på lånke, men kanskje også til våler..

Foringene bak har hull rett igjennom seg, så jeg blandet polyurethan i flytende form, og tømte i nye foringer før montering.. La på tape som forskaling på undersiden, og tømte oppi .. Rota litt rundt for å få ut luft, og lot stå til tørk..

Arbeidet var demontering av gamle, og montering av nye foringer.. Det var en drittjobb..

Bilder har jeg desverre ikke av de :(

Da håper jeg å se bilen din på våler da :) Er som du sikkert veit E28 treff den 28/5 i Stavanger, mulig du har et stykke å kjøre du også, jeg har ca 50-60 mil.

Virka som en ganske grei prosess det der med selve fyllinga. Er det dyrt og vanskelig å få tak i polyurethan? Kan tenke meg det er "fint" å få de på plass igen ja :) Sammeliknings grunnlagt er vel ikke så bra i og med at det sikkert satt gamle foringer, men ble det stor forskjell?

Hlisen Trond

- BMW 525i

- BMW 745i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som du sikkert veit E28 treff den 28/5 i Stavanger

Å? Fett.. det er en time med ferja, og en halv time kjøring det;) Ingen som har sagt det til meg nei! Faen håpe jeg er ferdig med eksamenene mine da! Er dette bare for medlemmer av BMWCCN? Er desverre ikke medlem:( Nærmere bestemt, hvor er dette?

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyurethan kosta med en 2-300kr tror jeg..

Stavanger er helt uaktuelt.. sikkert 80 mil dit for meg..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Fett.. det er en time med ferja, og en halv time kjøring det;) Ingen som har sagt det til meg nei! Faen håpe jeg er ferdig med eksamenene mine da! Er dette bare for medlemmer av BMWCCN? Er desverre ikke medlem:( Nærmere bestemt, hvor er dette?

Da er det ingen unnskyldning for å ikke komme, dette tar jo bare en dag :) Tror faktisk ikke det er bmwccn som arrangerer. Veit ikke så mye mer, men det kommer vel info nærmere treffet på bmwcnn fora. Håper det blir en del biler som kommer, er kjiipt å kjøre 60 mil for å finne 4-5 biler ;)

Hilsen Trond

- BMW 525i

- BMW 745i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ingen unnskyldning for å ikke komme, dette tar jo bare en dag :) Tror faktisk ikke det er bmwccn som arrangerer. Veit ikke så mye mer, men det kommer vel info nærmere treffet på bmwcnn fora. Håper det blir en del biler som kommer, er kjiipt å kjøre 60 mil for å finne 4-5 biler ;)

Hilsen Trond

Da kommer jeg! Bare for å få oss til å huske dette kan vel noen lage en tråd på femmer forumet, når det nærmer seg;)

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider