Gå til innhold

Noen som kan Tysk ?

Ranger emnet

Blueboy

Anbefalte innlegg

sitte med et tûv papir på ein hekk-diffusor te polo 6n.

det står:

Nur zulâssig an fahrzeugausfûhrungen die mit dem groBen stoBfânger(Vw-styling paket), serienmaBig oder auch nachgerustet,augestattet sind. Auch gleichartige NachbautstoBfanger sind zu lassig, sofern eine materialgutachen vorgelegt wird.

ka nåken oversetta dette for meg?!?:)

e heilt grønn i tysk

mvh

vidar.

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blueboy

sitte med et tûv papir på ein hekk-diffusor te polo 6n.

det står:

Nur zulâssig an fahrzeugausfûhrungen die mit dem groBen stoBfânger(Vw-styling paket), serienmaBig oder auch nachgerustet,augestattet sind. Auch gleichartige NachbautstoBfanger sind zu lassig, sofern eine materialgutachen vorgelegt wird.

ka nåken oversetta dette for meg?!?:)

e heilt grønn i tysk

mvh

vidar.

Kun tillat på biler med store støtfangere (VW styling paket) Som levert standard, eller ettermontert på bilen. Også ettermarkedsfangere av forskjellige merker er tillatt, under forutsetning at materialgodkjenning blir fremvist....også kjent som E-merking!

Løst oversatt....er bare 25% tysk, så jeg må kjempe litt

EDIT: Min post nummer 200!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Kun tillat på biler med store støtfangere (VW styling paket) Som levert standard, eller ettermontert på bilen. Også ettermarkedsfangere av forskjellige merker er tillatt, under forutsetning at materialgodkjenning blir fremvist....også kjent som E-merking!

Løst oversatt....er bare 25% tysk, så jeg må kjempe litt

ok..men det er mer en nok:)

har fått veta det eg trengte..takk ska du ha!:)

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å bruke http://www.freetranslation.com til å oversette teksten fikk jeg følgende glimrende resultat:

"Only zulâssig at fahrzeugausfûhrungen that with the coarse stoBfânger (Vw-styling package), serienmaBig or also nachgerustet, augestattet are. Also homogeneous NachbautstoBfanger are to lassig as far as a materialgutachen is produced. "

Ja, for nå ble jeg jo klokere.....flushit

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr "fahrzeug ist garantiefähig"?

Altså, jeg fatter jo at det har noe med garanti på kjerra å gjøre, men betyr det at man har garanti - eller at det ikke er garanti?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt tysk 4 år på skolen, klarer ikke å forklare de hvordan de skal gå over gata eller noe annet... Jeg er nok ikke så flink nei.:)

Irriterer meg for hadde jeg vært flink sku jeg ha flytta dit og bygd bil der.... :D

Har jo muligheten til å flytte til england og importere en dit så jeg får rattet på riktig side... :)

Hmmm.....

Hmmm.....

Når går flyet? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider