Blueboy Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 sitte med et tûv papir på ein hekk-diffusor te polo 6n. det står: Nur zulâssig an fahrzeugausfûhrungen die mit dem groBen stoBfânger(Vw-styling paket), serienmaBig oder auch nachgerustet,augestattet sind. Auch gleichartige NachbautstoBfanger sind zu lassig, sofern eine materialgutachen vorgelegt wird. ka nåken oversetta dette for meg?!?:) e heilt grønn i tysk mvh vidar. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by Blueboy sitte med et tûv papir på ein hekk-diffusor te polo 6n. det står: Nur zulâssig an fahrzeugausfûhrungen die mit dem groBen stoBfânger(Vw-styling paket), serienmaBig oder auch nachgerustet,augestattet sind. Auch gleichartige NachbautstoBfanger sind zu lassig, sofern eine materialgutachen vorgelegt wird. ka nåken oversetta dette for meg?!?:) e heilt grønn i tysk mvh vidar. Kun tillat på biler med store støtfangere (VW styling paket) Som levert standard, eller ettermontert på bilen. Også ettermarkedsfangere av forskjellige merker er tillatt, under forutsetning at materialgodkjenning blir fremvist....også kjent som E-merking! Løst oversatt....er bare 25% tysk, så jeg må kjempe litt EDIT: Min post nummer 200! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by Överladdaren Kun tillat på biler med store støtfangere (VW styling paket) Som levert standard, eller ettermontert på bilen. Også ettermarkedsfangere av forskjellige merker er tillatt, under forutsetning at materialgodkjenning blir fremvist....også kjent som E-merking! Løst oversatt....er bare 25% tysk, så jeg må kjempe litt ok..men det er mer en nok:) har fått veta det eg trengte..takk ska du ha!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Bare hyggelig! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 hoho Nervene kom tilbake der ja... smurfing tysk. Fordrar det ikke. Skolen har skremt meg skikkelig. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 http://www.dictionary.com/translate Der kan du oversette fra mange språk til andre språk, ikke norsk. Men Engelsk. Det er jo lett å forstå Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Ved å bruke http://www.freetranslation.com til å oversette teksten fikk jeg følgende glimrende resultat: "Only zulâssig at fahrzeugausfûhrungen that with the coarse stoBfânger (Vw-styling package), serienmaBig or also nachgerustet, augestattet are. Also homogeneous NachbautstoBfanger are to lassig as far as a materialgutachen is produced. " Ja, for nå ble jeg jo klokere.....flushit Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Hva betyr "fahrzeug ist garantiefähig"? Altså, jeg fatter jo at det har noe med garanti på kjerra å gjøre, men betyr det at man har garanti - eller at det ikke er garanti? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 fikk en regning her for en stund siden fra tuv.....jeg bare betalte den..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Hatt tysk 4 år på skolen, klarer ikke å forklare de hvordan de skal gå over gata eller noe annet... Jeg er nok ikke så flink nei.:) Irriterer meg for hadde jeg vært flink sku jeg ha flytta dit og bygd bil der.... :D Har jo muligheten til å flytte til england og importere en dit så jeg får rattet på riktig side... :) Hmmm..... Hmmm..... Når går flyet? :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 har hatt tysk i 4 år på skolen! skjønner ikke stort gitt... i fjor så fikk jeg 1 i standpunkt karakter, men jeg kom opp til muntlig eksamen og fikk 3! (48 timer med tysk lesing var helt jævli) ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Glad jeg ikke kom opp jeg. Fikk vel 2 i standpunkt i andre klasse. Var kjempefornøyd jeg da. :D Føler med deg. Men var vel verdt for å bli ferdig...... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 yupp var greit å bli ferdig med tysk :) nå venter jeg bare på å bli ferdig med siste året slik at jeg kan komme meg ut å jobbe litt :) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg