Bjarnulf Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 noen som har problemer med "the key to her heart" oppdraget? jeg får det ikke til, det går jævli lang tid mellom datene så jeg mister all framgangen med henne... lurt å drepe kjærringa eller?:( Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Du må være sta, går en god del dater før hun gir seg. Får en telefonsamtale fra henne når oppdraget er i boks. Nei, du burde ikke slå henne ihjel! Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 jeg trykka på feil knapp så jeg slo til ho med blomstene. siden det har jeg ikke sett noe til ho. Er aldri hjemme. noen løsning på det eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Frank S. jeg trykka på feil knapp så jeg slo til ho med blomstene. siden det har jeg ikke sett noe til ho. Er aldri hjemme. noen løsning på det eller? hehe, lurt...:D :D :D Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 trenger ikke ta det oppdraget for å rønne spillet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Håkon A trenger ikke ta det oppdraget for å rønne spillet. hva mener du? du må jo gjøre alle oppdragene?:confused: Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 nei..behøver ikke. jeg fikk opp rulleteksten i hvertfall. regnam eg jeg rønna det da :D Du må ta alle de oppdraga hjemme ved huset ditt igjen...ta over flere gjeng-områder igjen...men det er jo lett når man har helikopter. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 ja, jeg fikk jo helt sjokk da plutselig rulleteksten kom etter et oppdrag... men det er litt surt å ikke gjort ALLE oppdragene, for på meg så står det at jeg er kommet på 73,80% men jeg vil ha 100%! hehe;) Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg