Gå til innhold

Video: "getaway" i Mazda 121

Ranger emnet

El_diablo

Anbefalte innlegg

Blir helt oppgitt da jeg leser en tråd som dette.. Igjen, som alltid, flere sider med bare vås..

Og jeg er enig med robert.. hva faen er egentlig vitsen med å poste bare søppelvideoer?

Syns jeg ser åssen folk dere er, som syns det der er kult :rolleyes:

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slike som deg som gjør det til en søppetråd, har du ikke noe positivt/fornuftig å så så HOLD KJEFT. Det gjelder meg også nå.

Om alle bare skal lage topp filmer med minimum pudding kvalitet så ville det blitt JÆVLA lite filmer på forumet pga noen overlegne idioter som ikke TAKKLER en topic med en film som ikke er brutalt rå... i dagslys.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig dårlig gjort å kalle en video for søppel. Her er det noen som bruker tid på å filme og redigere en video for å så legge den ut. Alle som har prøvd å redigere en video vet at det går tid selv om filmsnutten ikke er så lang. Poenget mitt er at de som lager en video har gjort litt innsats selv om det bare var filmet på sparket som han Italiano fyren sier.

Så har dere ikke noe fornuftig å komme med så hold kjeft. Jeg vil si at en hver film er et bra bidrag. Det er jo ikke alle som deler samme smak, så på den måten kan alle få noe de liker.

I am a fucking streetracer, you know! :p

Mine biler... :P

*Toyota Supra

*Nissan 300 ZX

*Porsche 911 GT2

Eller, nei... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

Slike som deg som gjør det til en søppetråd, har du ikke noe positivt/fornuftig å så så HOLD KJEFT. Det gjelder meg også nå.

Du mener vel bare fornuftig? Om man krever at folk poster positive ting blir jo neppe kvaliteten noe bedre fremover. Man må gi konstruktiv, negativ kritikk om det er slik man føler det. Jeg holder meg nøytral om denne videoen, for mye bitching her uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det det å gi KONSTRUKTIV kritikk da, som et fåtall her klarer.

Konstruktiv kritikk er IKKE:

"Denna var jææææææææævla rævva azza. Jeg står for alle SCHPAAA filmerher på forumet, jeg kan lage ONKLI filmer MIDT på dagen for jeg er ikke redd for noe AZZ. JEG ER MANN!"

:rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Robert som verdens største rasshøl før jeg møtte han personlig.. Han er en skikkelig kosegutt med glimt i øyet og tunga rett i munnen.

Det er visst noen her som ikke klarer å ta kritikk, og spesielt når Robert kommer og slenger med leppa så henger alle seg på...

Filmen var jo ikke noe spesielt egentlig..

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ivers

Det er visst noen her som ikke klarer å ta kritikk, og spesielt når Robert kommer og slenger med leppa så henger alle seg på...

Kritikk er en ting, men direkte drittkasting, overlegen møkkamann-holdning, skryte-verdensmester-best-i-alt-mye-bedre-enn-deg-og-dine-ting-holdninger er kvalmt.

Også har det jo noe med når denne "kritikken" kommer da. Om en stakkar trenger hjelp til å bytte clutch på sin Volvo 240 så er det vel lite hyggelig om han får 100 kommentarer der folk skriver hvor dårlig de syns 240 er??

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

Om alle bare skal lage topp filmer med minimum pudding kvalitet så ville det blitt JÆVLA lite filmer på forumet pga noen overlegne idioter som ikke TAKKLER en topic med en film som ikke er brutalt rå... i dagslys.

Et godt poeng. Det er en gjenganger at to personer kritiserer videoer her, og selv om konstruktiv kritikk burde være bra, kan det kanskje bli litt slitsomt til tider. La folk produsere film, og tell heller til ti neste gang man føler for å kritisere. Ofte er sosial intelligens en stor fordel i slike situasjoner...

Siden noen ser på seg selv som ekstremt gode sjåfører i forhold til alle andre nordmenn, som fliser alt og enhver, og takler alle forhold - hvorfor ikke kjøre profesjonelt? Hvorfor ikke rally/rallycross/cart m.m? Ser ikke helt vitsen med å skryte på seg kjøreferdigheter på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller komme med litt saklige tilbakemeldinger... De trenger ikke å holde munn selv om de ikke liker noe. De kan si det på en litt annen måte. Få fram hva de syns er bra, mindre bra og kanskje litt credit til slutt... Da blir alt mye bedre for de som lager videoer, de får litt mer mot til neste video osv. Dessuten får folk litt mer respect for de som oppfører seg mer voksne... ;)

Som jeg nevnte når jeg postet denne videoen var dette ikke det beste, men vi valgte likevell å lage noe av det. Var ment som litt underholdning og bare å ha det litt gøy med å lage en video. All redigering er bra trening. Er ganske fersk, selv om det har blitt et lite knippe etter hvert. Var ikke ment som noen getaway film eller skikkelig streetracing. Var bare ment litt ironisk og mest for å ha det gøy selv. :)

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 70c

Du mener vel bare fornuftig? Om man krever at folk poster positive ting blir jo neppe kvaliteten noe bedre fremover. Man må gi konstruktiv, negativ kritikk om det er slik man føler det. Jeg holder meg nøytral om denne videoen, for mye bitching her uansett.

Var ikke slikt jeg mente det, man kan vel poste positive tilbakemeldinger og fornuftige, fornuftige som i konstruktiv kritikk eller svar der man ikke bare er ute etter å slenge mest mulig dritt om andre... ;)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ivers

Jeg så på Robert som verdens største rasshøl før jeg møtte han personlig.. Han er en skikkelig kosegutt med glimt i øyet og tunga rett i munnen.

Filmen var jo ikke noe spesielt egentlig..

Ok, så vi skal liksom godta at han er et jævla rasshøl her på forumet og ikke i virkeligheten? Det var jo faen meg så usaklig sagt som det går ann.

for meg og sikkert en del andre framstår han som et rasshøl, og jeg mister lysten til å hilse på han hvis jeg ser han på f,eks et treff, fordi jeg da husker åssen han er på forumet.

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mds

Ok, så vi skal liksom godta at han er et jævla rasshøl her på forumet og ikke i virkeligheten? Det var jo faen meg så usaklig sagt som det går ann.

for meg og sikkert en del andre framstår han som et rasshøl, og jeg mister lysten til å hilse på han hvis jeg ser han på f,eks et treff, fordi jeg da husker åssen han er på forumet.

En gang rasshøl, alltid rasshøl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår