kristom Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Er det ikke noen opel modeller som har stoler med "brekk" i ryggen som passer i ascona b? Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Manta GSI, kadett GSI (understellet passer ikk, ta manta stoler) stoler med god sidestøtte og morsomme farger.... ellers så er det bare å kjøpe vippeunderstell te bøtte seter... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Om du vil ha recaro både foran og bak så er disse kanskje noe for deg... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by lethol Brekk? Er ikke helt med på hva du mener. Med dette mener jeg at de kan vippes frem slik at det blir tilgang til baksetene..:D Men passer nesten alle stoler, bare man setter ascona stol-understellet på de? Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by kristom Med dette mener jeg at de kan vippes frem slik at det blir tilgang til baksetene..:D Men passer nesten alle stoler, bare man setter ascona stol-understellet på de? Du må, eller må ikke men bruk helst Manta GSI understell, det er et understell der du kan skru stolen av understellet, det går ikke på ascona da det står fast i stolen. Originally posted by TMB Manta GSI, kadett GSI (understellet passer ikk, ta manta stoler) stoler med god sidestøtte og morsomme farger.... ellers så er det bare å kjøpe vippeunderstell te bøtte seter... Vippeunderstell? få høre :cool: Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Jeg kjøpte et par GSI stoler fra kadett (350kr stk). i god tro på at jeg skulle klare å sveise et nytt understell ut av de gamle stolene... Gikk ikke helt bra da jeg ble sittende litt høyt med det ny sveisa dritten... Noen som har Manta GSI understell evt noen jævlig stygge/slitte og lite pene GSI stoler som jeg kan ta understellet av? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by TMB Jeg kjøpte et par GSI stoler fra kadett (350kr stk). i god tro på at jeg skulle klare å sveise et nytt understell ut av de gamle stolene... Gikk ikke helt bra da jeg ble sittende litt høyt med det ny sveisa dritten... Noen som har Manta GSI understell evt noen jævlig stygge/slitte og lite pene GSI stoler som jeg kan ta understellet av? hvor mye byr du for et manta understell da? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by KadettC16v hvor mye byr du for et manta understell da? Har du mange av disse å selge da? 150kr? Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by kristom Har du mange av disse å selge da? 150kr? Har ikke mange nei. selger ikke for under 600,- Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Ikke for å være frekk, men det er faktisk nesten det jeg gav for mine to GSI stoler... Fant et par makne stoler for en dag siden. stod i en låve ved hugger'n. Men desverre med Kadett GSI understell... (var jo nesten bare udnerstellet igjen he he) Kan by deg 150 per understell. Ikke ei krone mer... Hvis stolene er svarte med GSI/Recaro symbolet på og i god stand snakker vi brått noen flere hundrelapper.. 1000kr... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 vippe stoler = reckliners Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by TMB Ikke for å være frekk, men det er faktisk nesten det jeg gav for mine to GSI stoler... Fant et par makne stoler for en dag siden. stod i en låve ved hugger'n. Men desverre med Kadett GSI understell... (var jo nesten bare udnerstellet igjen he he) Kan by deg 150 per understell. Ikke ei krone mer... Hvis stolene er svarte med GSI/Recaro symbolet på og i god stand snakker vi brått noen flere hundrelapper.. 1000kr... Du kan ikke sammenligne Kadett GSI understell og Manta GSI understell visst det er det du gjør nå. Og jeg bryr meg veldig lite hva du gav. Poenget her er at slike deler vokser ikke på trær lengre og når jeg sier hva jeg skal ha så må du respektere det, visst ikke jeg får 600,- så ligger dem ganske fint der dem ligger... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 la dem ligge til jeg får lønning du Chris ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 De er nok verdt 600 ja... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 He he... De er verdt det folk vil gi for dem. Litt gjerrig jeg se. well Får vel leke meg litt meg sveiseapparatet igjen jeg vel... Har jo bare en stol til å sveise på... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg