Gå til innhold

en rå lekker Firebird.. og en skuffelse!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by 1987transam/69z-28

denne motoren er en rakett i forhold til den versjonen som kom med rekke-4er

For ikke å snakke om 3syl dieselen... Jepp... Det fantes. Men bare i Camaro.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre... Du tok feil. Nå har jeg aldri sett denna 3syl tingen, (heldigvis) men jeg har et gammelt amcar et sted hvor det står skrevet om denna begredelige tingen. Den ble vist frakjørt oppover av fullastede vogntog!

Min kjære mustang er forresten også 4-syl. Gikk ikke veldig bra... Så den motoren skal aldri tilbake i bilen...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1987transam/69z-28

denne motoren er en rakett i forhold til den versjonen som kom med rekke-4er

spiller jo ingen rolle om den er en rakett i forhold til en annen kjipern motor.. så lenge det finnes V8 i verden så er alt under bare pjuk.. (utenom overtrimma japser da.. de kan gå bra :) hehe)

men, det beste er en V8 ja.. no doubt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

spiller jo ingen rolle om den er en rakett i forhold til en annen kjipern motor.. så lenge det finnes V8 i verden så er alt under bare pjuk.. (utenom overtrimma japser da.. de kan gå bra :) hehe)

men, det beste er en V8 ja.. no doubt!

det var ment litt sarkastisk! hehe. helt enig med deg på det med 8'ern. det finnes kun 1 riktig antall sylindre til den bilen

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw roger: hvis det er bra vær på nyttårsaften (tørt og ingen fare for snø), er det mulig jeg skal ta med T/Aen ut på en liten tur på et par km. bare fordi at jeg virkelig ikke eier tolmodighet til å vente til våren! trodde ikke vinterlagring kunne være så uutholdelig!:D men du er med på en tur hvis det blir noe av??

;)

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V6 høres ikke gromt ut..... Nei! Vent! Den 3.0 tingen de kjørte i NASCAR tidlig på 90tallet hørtes helt syk ut! Noe av det villeste jeg kan tenke meg! Skulle satt en sånn i en fiero en gang og skremt skiten av alt som gikk på to og 4 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider