Manuell Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Har kjøpt meg en ascona b. Men forige eier har taua bilen uten hjul siden han mista det. så jeg trenger ny Bakaksel. Siden forige eier også har prøvd å bryte seg inn i bilen trenger jeg ny fører dør også. hvis noen har noe liggende? Mvh Manuell Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2 Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Jeg har ei førerdør til 2 dørs stående.Den er helt rein,uten vindu og sånt.Har også en ny veng skjerm h side foran og baklykter liggende.Delene ligger i Larvik.Selges billig. Kan kontaktes på 41262271. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Har en bakaksel fra en Manta liggende. Passer rett på. Ligger i Røyken. Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Manuell Har kjøpt meg en ascona b. Men forige eier har taua bilen uten hjul siden han mista det. så jeg trenger ny Bakaksel. Siden forige eier også har prøvd å bryte seg inn i bilen trenger jeg ny fører dør også. hvis noen har noe liggende? Mvh Manuell du glemte å skrive balltre til å slå forrige eier med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Jeg har en stor kjepp. Ligger på Sunnmøre. Veldig billig. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Hvis ikke Manuell skal ha døra di så tar jeg den gjerne! :) Hva vil veng skjerm si? Trenger en ny høyre forskjerm, muligens venstre også... Ikke for å kapre posten din Manuell, stiller meg etter deg i køen :) Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by MK2 Jeg har ei førerdør til 2 dørs stående.Den er helt rein,uten vindu og sånt.Har også en ny veng skjerm h side foran og baklykter liggende.Delene ligger i Larvik.Selges billig. Kan kontaktes på 41262271. Hvor mye hadde du tenkt deg for døra? Originally posted by Mike Sierra Har en bakaksel fra en Manta liggende. Passer rett på. Ligger i Røyken. Hvor mye har du tenkt deg for bakakselen? er ikke helt sikker på om jeg må selge sierran for å få råd til alt jeg trenger. Men prioriterer det tekniske først, som bakaksel osv. Mvh Manuell Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by m0nster Hvis ikke Manuell skal ha døra di så tar jeg den gjerne! :) Hva vil veng skjerm si? Trenger en ny høyre forskjerm, muligens venstre også... Ikke for å kapre posten din Manuell, stiller meg etter deg i køen :) hehe.. jeg tar den jeg, siden jeg bor nærmere:) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by joppa du glemte å skrive balltre til å slå forrige eier med :P Dere har ikke hørt halvparten av det forige eier har gjort med bilen. men det kommer når jeg lager prosjekt tråd. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Manuell Men det kommer når jeg lager prosjekt tråd. Når lager du det da? Legg ut noen bilder da?! Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Manuell Hvor mye har du tenkt deg for bakakselen? er ikke helt sikker på om jeg må selge sierran for å få råd til alt jeg trenger. Men prioriterer det tekniske først, som bakaksel osv. Mvh Manuell 500,-? Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Mike Sierra 500,-? Si 400 å har jeg råd til litt bensin også :p trange juletider. Hvor ligger røyken hen a? er klar for kjøp med en gang. Mvh Manuell Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Manuell Si 400 å har jeg råd til litt bensin også :p trange juletider. Hvor ligger røyken hen a? er klar for kjøp med en gang. Mvh Manuell Har annen interessent på 500,- så den går ikke for under det. Selges til første som henter den. Røyken ligger rett over fjorden for Nesodden;) Morten Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Ok. så sier vi 500.. Har du ett telefon nr. jeg kan nå deg på? trenger en veibeskrivelse. Mvh Sondre Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Du har PM Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg