Gå til innhold

Hva faen har jeg gjort folk?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

bare en ting først: PM= Personlig Melding, er det ikke?

Så: Trusler er ikke lov, og skal heller ikke tolereres. Så du skulle egentlig godt til Politiet. Men du velger selv.

Ellers så har jeg sett det sånn at det er flere som har gått mot RDL, så at han har stått igjen alene. Og følt seg mobbet ut av forumet. Skjønner han der.

Men når han truer, så har han allerede tapt.

Audunius, ??? Plutselig hadde han blandet seg inn.

På eventuelle treff du kommer på, regner jeg med at mange her er med på å ungå noen slossing. Det er jo som du sier, at det er Bil det skal handle om.

Men jeg håper det kan bli en slutt på all kranglinga heretter. Diskusjon er jo selfølgelig greit.

Da jeg kom hit i fjor sommer, var det bare bil-prat og prat om treff o.s.v. Det hadde vært fint om det kunne blitt sånn igjen.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Det har Audunius også gjort gitt... Ble litt voldsomt dette da.. Var ikke helt det som var meningen.. Etter å ha lest det Jonte har kopiert inn fra våre PM`er så ser jeg at en del ting er endret der da... Over halvparten av det som står der har jeg faktisk ikke skrevet.. Menmen.. Var ikke meningen å bråke med heele forumet, bare litt med Jonte (sånn på PM), men det går jo ikke an..

Snakkes folkens. Synes det var veldig trivelig her for inntil en ukes tid siden. Trist å måtte forlate dere :(

Hej då...

Audun

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audunius

Det har Audunius også gjort gitt... Ble litt voldsomt dette da.. Var ikke helt det som var meningen.. Etter å ha lest det Jonte har kopiert inn fra våre PM`er så ser jeg at en del ting er endret der da... Over halvparten av det som står der har jeg faktisk ikke skrevet.. Menmen.. Var ikke meningen å bråke med heele forumet, bare litt med Jonte (sånn på PM), men det går jo ikke an..

Snakkes folkens. Synes det var veldig trivelig her for inntil en ukes tid siden. Trist å måtte forlate dere :(

Hej då...

Audun

Om jeg hadde vært deg, hadde jeg lagt ut "sendte PM's" som bekrefter det du sier. Det er tross alt en ganske kraftig påstand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Happy:

Jonte.... du er en bra fyr. Du har interesse for bil, du vil lære, du kommer med morsomme inlegg. Du skaper diskusjon på en lett og positiv måte, synes JEG! Og jeg håper for din del og alle brukerne på forumet at det ikke blir noe mere ut av denne saken. Og tro meg... du har ikkenoe å være redd for på gatebiltreffene til sommern...... Vi er der alle sammen....

Oioi...

Nå er ikke jeg redd lengre..... takket være Mr Happy sine store svulmende muskler hapyhappy

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audunius

Hej då...

Audun

Haha. Den der er Low Audunius.

Jeg har kopiert akkurat det som er skrevet i PM's og dette ligger fortsatt i Inbox'n min på forumet. Dette kan faktisk moderatorer lese. Og jeg har ikke endret på noe av det jeg har fått fra deg og ingenting av det jeg har skrevet til deg.

Slutt å lyg. Stå heller for det du har sagt, ikke lyg deg unna...

Det var det siste jeg hadde å si i denne tråden.. Og jeg gidder ikke bry meg om noe mere nå...

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er nå stengt. dette er bekreftet som ok fra jonte.

Vi ser ikke noe grunn til at personelige problem skal legges ut her.

dette er en case mellom de nevnte.

skjer det noe lignende med dere andre på forumet, SKAL dere ta kontakt med admin og ikke poste ut på forumet.

dette fordi:

det trekker fokus vekk fra annet på forumet.

det løser ignenting

det skaper medhold og mothold.

strid og splittelser....

og folk som skal engasjere seg...ved bruk av kropp og hender.

som allerede vist over...det startet med jonte og rdl

så kom det en ny person

detta trenger vi seriøst ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår