jkr Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Nå har jeg handlet julegave til bilen.:D Har bestilt eksentriske bærearmsforinger, slike som er på M3'en, 5 oljefilter ,også DDE Basic :cool: og sunroof eclipse fra Umnitza Alt er fra USA. Blir spennede å montere dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 litt offtopic men, hvordan blir det med toll? hvor mye penger må du betale til satan? og hvor mye kommer frakten på totalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Jeg vet ikke hva frakt koster, ettersom det er avhengig av vekt og ekspeditør. Men når det gjelder toll og moms er bildeler tollfritt så du slipper unna med bare moms. Dvs du betaler 24% (snart 25%) på verdien på varene (kjøpsummen) samt på forsendelse. Det kan være lurt å få avsender til å skrive ned verdien på varene litt, slik at man slipper litt billigere. Det sparte meg for en 400kr på diff'en som jeg fikk fra USA :) Du må også betale et fortollingsgebyr til speditør som er på ca. 150kr Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Jeg fikk han til å skrive verdien til 1$ også sende han det som gave ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Fikk DDE og sunroof eclipsen i går, var spesiel de ringene til DDE, de er laget av CCFL, "cold cathode fluorescent lens" Ser ut som et rundt lysrør, ska vist være vanvittig lys i de Skal komme med bilder senere i dag slik at dere får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg