Gå til innhold

2.0-16V turbo, evt uten i Rekord?

Ranger emnet


Turbotrille

Anbefalte innlegg

Hmm, hørtes jo egentlig greit nok ut det der.

 

Men det blir kanskje litt for mye arbeid til at det kan bli gjort på en kveld eller 2.

 

Vi får se om bilen overlever til våren, kanskje det kan bli litt fart i sakene da.

 

Btw. det er vel ikke noe særlig mye forskjell på turbomotor og ikke turbomotor plassmessig, utenom rør og kjøler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Z10an

sorry!!!

 

Det går fint, klarte bare ikke dy meg. ;)

 

Originally posted by joppa

hm, åssen blir det a tru, må ha konverter å greier da, mulig det må trixes litt da. fordi bolt-mønsteret på veiva til 8v og 16v er ikke likt.

 

sett i sekvensiell kasse :D (sånn gire uten å clutche kasse)

Utfordring. :D :D :D

 

Passer forresten calibrarattet rett på rekorden?

Så det var satt i ett slikt på den ene rekorden som det var link til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår