rwd 4ever Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 kanskje noe for de som ikke har råd til en feit driftebil:rolleyes: http://ben.floridanitroustech.com/ghetto_drift.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Dette var faktisk litt tøft å se på.. litt fattig kanskje men lol var skikkelig moro, minner meg om de gangene med bil og akebrett :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 hehe.. genialt.. ghetto drifting ja.. ingen tvil lol Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Haha TØFT ;) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Hehe.. Var blitt bedre å bli taua av bilen enn sykkelen da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Er det noen som vet hvem som har den låten i det klippet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by p10turbo Er det noen som vet hvem som har den låten i det klippet??? Orginalen Fat Joe- Lean Back:D Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Takker og bukker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg