Espen|3k Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Har prøvd å søke litt rundt men har ikke funnet noe informasjon om denne. Den er "ninjagrønn" og jeg går utifra at det er Øversveen som har den da det står det på siden av den. Skulle gjerne lagt ved et bilde, men får det ikke til (går det i det hele tatt?!) Jeg klarer det på alle andre forumer hehe. Den er kliss strøken og dritfeit. Grunnen til at jeg "etterlyser" den er bare pga. at jeg gjerne kunne tenkt meg mere informasjon/bilder av den =) Tror motorrommet blir filmet på gatebil filmen 2003, og der ser det ekstremt strøkent ut, men husker ikke hvordan motor det ser ut til å være. Men det får jeg vel vite nå =) Takker for svar Har ikke så veldig peil på kadett men det er snakk om en fra ca. 75... Det vet jeg fordi den er lik som denne og den er fra 75 hehe =) http://www.engelund-racing.com/kadett_c_cosworth.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Tenker du på Engelund sin med V8?? Her er det mere info om denne da.. Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Eller engelunds coupe? den er det turboxs på be4you forumet som har! Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by tvindal Eller engelunds coupe? den er det turboxs på be4you forumet som har! Engelunds coupe er faktisk den som Espen la inn bilde av, men den er grønn idag og er solgt til sikkert han fyren du nevner.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 er det en sedan, coupe, caravan eller city? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by joppa er det en sedan, coupe, caravan eller city? Antar det er en Coupe når han sa den var like gamle engelunds Coupe.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Halla Er en coupe ja. Men kunne dere gitt meg en side som er enkel og grei å legge ut bilder på? Har et bilde av den... Meget mulig at det er denne gule, for begge to går no jævlig. EDIT: Tror den har compomotive felger nå, hvite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 send meg det på stian@kadettc-coupe.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Det er bilen til Opelragger det jo!!! :D han har akuratt kjøpt den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by joppa Det er bilen til Opelragger det jo!!! :D han har akuratt kjøpt den ;) Jaha...? Så dette er ikke engelunds gamle? Keen på å legge ut bilde eller? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 se på http://www.opelragger.com for info og bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 faen! Jeg visste at jeg hadde blanda!!! Haha, mente seff husnes hele tia, han hadde jo en svarte cossien før, og har en grå rs500 nå tror jeg. Faen haha. Faen å rå den kadetten er! Men det er ikke den gamle til Engelund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 nope... gjekk rykter om en 18 åring fra rundt haugesund som hadde lagt inn bud på den, men aner ikkje kor den går, men hørte rykter om dei sleit med og få igang bilen skikkelig ( kilde: han som solgte "raketten" til opelragger ).. Han veit sikkert litt om gammle bilen til engelund siden dei bor i samme traktene:rolleyes: Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 kult bil.. enda kulere bilde,, hehehe.. bilen går som den skal.,.. ligger bremsevideo på sida som stian refererer til.. tar jeg ikke helt feil så blir det større turbo og grenrør og dyser og enda et nytt chip.. ryktene går .. Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 faen! Jeg visste at jeg hadde blanda!!! Haha, mente seff husnes hele tia, han hadde jo en svarte cossien før, og har en grå rs500 nå tror jeg. Faen haha. Faen å rå den kadetten er! Men det er ikke den gamle til Engelund? neinei , han har aldri hatt svart cossie. er ein anna du tenker på! *rettepå* Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg