Olsen_nissan Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 fet bil... men klistermerkene og luftintakene i pansere ødlegger mye.. å klistermerket på frontruta er grusomt:S men en evig gromm bil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 sånn ser bilen ut nå :naaaws :scared Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 kommer til og bli bra det der , har du samme motor som alltid har stått i eller ? Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 kommer til og bli bra det der , har du samme motor som alltid har stått i eller ? ja har det,, men nå med ny innmat, crower råder og je stempel, blir også ny turbo endel annet denne sesongen, Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy4ford Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Den gammle kadetten til frode engelund er kjøpt av en i mjøndalen, nær drammen. bilen er nå under ombygging.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Har søkt flere ganger på Google etter Opel'er og opp til flere ganger har jeg funnet det bildet av engelunds kadett c, men vær gang står det enten at det er en C eller D rekord eller at det er en Omega B, da blir jeg litt rar i maska når folk tror det er Rekord eller Omega! er det noen som har sakt det her på forumet at det er en Omega eller en Rekord siden det står under bildene på Google!? Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 sånn ser bilen ut nå :naaaws :scared kor i hulvete kan man få tak i lignenes grill eller lik grill som på denne pene skapningen bare til nyefronten til kadett c? er på leting etter sånn:) feit bil btw... har 79 mod sjøl Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 faen! Jeg visste at jeg hadde blanda!!! Haha, mente seff husnes hele tia, han hadde jo en svarte cossien før, og har en grå rs500 nå tror jeg. Faen haha. Faen å rå den kadetten er! Men det er ikke den gamle til Engelund? Hørtes egentlig ut som det er Øversveen du mener nå da... Han som har hatt svart cossie før og sølvgrå RS500 nå! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg